Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 17:44 - Летни студентски трепети
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1328 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

*
*
*
*
Мразя лятото още от ученичка. Умрял и скучен сезон ми е. 3 месеца ваканция, в които се чудиш какво да правиш. Хайде като си малък е по-друго, играеш по цял ден и не усещаш времето как минава. Но тези студентски ваканции хич не ги обичам и хич не ги разбирам. Не сме се преуморили толкова много, че цяло лято да почиваме.. Ако се учеше и през лятото висшето щеше да е не 4 години, а 3. Това с ваканциите си е направо губене на време.

Миналото лято исках да си намеря работа за лятото, но не ме огря. Питах на около 10 места, но ме отрязаха като разбраха, че съм студентка и съм само за лятото. Ами не мога да лъжа, какво да направя.. Ходих и на едно интервю, бяха ми обещали да ми се обадят, но никакъв отговор. Нямах друг избор освен да се прибера в родния си град. Малко ми беше скучно, защото по цял ден нямаше какво да правя, приятелките ми ги нямаше, но не усетих кога минаха 3-те месеца и хайде пак на лекции. Но ето, че дойде и това лято.. Аз отново с желание за работа, но пак нищо.. Ще кажете, че който търси намира и явно не съм търсила достатъчно и ще сте прави! Тази година не си давах зор с търсенето, а и покрай тази криза обявите за работа бяха значително по-малко. Питах тук-там, отрязаха ме. Събрах си багажа и хайде у дома.. В крайна сметка никой не ме кара на сила да работя. Родителите ми дори са много против- да съм си починела малко, после цял живот ще работя. И като се замисля си е така.. Още 2 години живот и после цял живот ме чака работа. За какво от сега да си тровя нервите и да се ядосвам и то за нищо- като си платя квартирата и другите разходи и за мен нищо няма да остане!
И ето, че и това лято ще е от онези скучните.. Но аз съм свикнала, а и знам, че времето бързо минава.. Не ми е зле и не се оплаквам- цял ден спя и гледам сериали или стоя пред компютъра. По-зле съм от някой пенсионерка.
Но не може то така по цял ден да стоя и да бездействам и да чакам на готово.. Днес реших малко да разнообразя графика си. Сутринта излязох да се поразходя, на обед си приготвих сама обяда, в 16 часа си направих и вкусна закуска, а сега ще се захващам и с приготвянето на вечерята.. Да изненадам майка ми като се прибере от работа.. :) Не мога да готвя ли- направо съм си родена готвачка, но като има кой да ти наготви за какво да се занимаваш. Но до днес беше така.. От днес нататък мисля да се заема сериозно с кулинарията, все пак един ден ще ми се наложи да готвя на мъжа си, на децата си.. Няма мама да е винаги до мен! :)
Ето, че си намерих хоби! Харесва ми, правя го с желание, а после дори е вкусно! :)
Днес деня ми определено е по-усмихнат, а не като останалите да се чувствам непотребна, да лежа в леглото и да се депресирам!




Гласувай:
0



1. rusenskovareno - Това с работата си е ташак! Наист...
03.07.2009 17:51
Това с работата си е ташак! Наистина! И аз го имам тоя проблем! С тая разлика, че нашите настояват да си намеря работа! :-( И като прибавим кризата , картинката става още по зле! Инък и на мен ми писна от постоянното лежене в леглото, а и нещата които обичам да правя вече са на изчерпване! И лятот се превръща в ония скучен сезон за който разправяш!!! :-(
цитирай
2. viki11 - някои хора имат и личен живот и няма ...
04.07.2009 19:04
някои хора имат и личен живот и няма нужда да се лишават от него заради теб
цитирай
3. viki11 - Има бюро студентски труд, където ...
04.07.2009 19:05
Има бюро студентски труд, където ако не си намериш работа, значи не си ходил там. Да не говорим за фирмите.
Верно, днес е въпрос на желание и подход.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3553745
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!