Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 21:37 - Разумът или сърцето?
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2147 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2010 16:36


Толкова ми е объркано.. Не мога да взема и едно адекватно, крайно и окончателно решение.. Но не е лесно, все пак малко или много от него зависи бъдещето ми.. Разумът или сърцето си да послушам?! То май само разумът ми остана.. Сърцето ми сякаш не функционира вече.. Забравило е май какво е да е влюбено, да изпитва любов, да има желание да се раздава и да прави другия щастлив, без да се замисля дали го заслужава или не.. От няколко месеца не знам какво става с мен, с чувствата ми, с любовта ми.. Станала съм толкова безразлична и студена, че вече няма накъде.. А само преди година бях толкова влюбена и така щастлива.. И в миг всичко умря и изчезна.. Мислех си, че може би с приятеля ми не сме един за друг, че може би ми е омръзнал, че може би ме е разочаровал с нещо и затова съм се отдръпнала, но Не! Търсех си само причини, с които да се заблудя, а истината май е друга.. Явно не мога да обичам.. Нито себе си, нито другите.. Толкова е гадно някой да те обича и да се надява поне на мъничко любов и топлина от твоя страна, а ти да не можеш да му я дадеш колкото и да се насилваш... 
 Установих, че съм безразлична не само към приятеля си ами и към другите.. Ако ще и най-големият пич да мине покрай мен няма да му обърна никакво внимание, дори навярно няма да го забележа.. Май повече се заглеждам по жените, отколкото по мъжете.. Подчертавам, че не съм обратна, никога не съм се интересувала от жени, нито съм имала някакви желания и фантазии с тях.. Но май вече загубих интереса си и към мъжете, което малко ме плаши..  
 Така се стекоха обстоятелствата, че в живота ми се появи друг мъж.. Не мога да кажа, че това е изневяра, защото едно, че нищо не съм правила с него- не съм го целувала дори и друго, че моята връзка отдавна е някак към края си заради моята студенина.. Май само и на новия дадох напразни надежди.. Виждахме се няколко пъти.. Сериозен мъж, отговарящ на всичките ми критерии и изисквания, добър, дори симпатичен макар и доста по-голям от мен.. Държи се супер мило, готов е да ми свали всичките звезди стига да поискам, но там е въпросът, че аз не искам... Не можа да трогне нещо сърцето ми.. А когато от самото начало няма тръпка не вярвам да се получат нещата.. А и всичките тези неща, които ми ги говори ми се струват чак нереални, а не съм толкова наивна! Най-вече ми е странно какво толкова ми е харесал и защо е толкова настоятелен?! Все едно аз съм последната или единствената жена на света.. Вярно, че вече е на такава възраст и явно търси жена на всяка цена, но не мисля, че е нормално още преди да познаваш добре човекът, преди да имате някакви топли взаимоотношения да правиш планове за взаимното ви бъдеще.. Тъпо е и наивно.. 
 Раздвоенна съм. Тези дни все за това мисля.. Ако го отблъсна може би ще съжалявам, но ако реша да опитам може да спечеля, но може и да загубя много ( приятеля си, щастливите мигове с него и т.н. ).  

 
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - Някой
29.08.2010 21:44
беше казал :По-добре ужасен край, отколкото ужас без край.
цитирай
2. firefly1 - Това че някой мъж ти сваля звезди още ...
30.08.2010 23:51
Това че някой мъж ти сваля звезди още от самото начало не означава нищо....Имаше преди един , с когото като се видяхме, още на първите ни срещи ми подаряваше букети от рози и тн, а комплиментите му бяха безкрайни, но накрая се оказа ,че просто е искал секс....Никой не може да се държи така на първите срещи, ако няма някакво желание да получи нещо от теб. Защото не можеш да кажеш ,че си влюбен от първото виждане ,нали? Пък е нормално да си прекрасна за него, след като си млада и хубава , а той на възраст и не чак толкова хубав...
А апатията ти към мъжете е в следствие от депресията, в която се намираш. Това ти го казвам от личен опит. Може би когато се влюбиш истински тази апатия ще премине. Ако искаш да се влюбиш истински, изключи разумът си и когато почувстваш онази тръпка ,която те кара да мечтаеш ,да се радваш ,да живееш тогава ще усетиш,че този път е по-различно....Ти не можеш да се влюбиш, защото винаги търсиш логика и винаги искаш мъжът да отговаря на някакви критерии, а това не е любов. Когато се влюбиш мъжът може да не отговаря на твоите критерии ,но да те прави щастлива. Не си създавай разни правила, които само да ти пречат да бъдеш щастлива.
цитирай
3. анонимен - tFRBdIVsfiqMne
25.05.2011 18:50
THX that's a great awensr!
цитирай
4. анонимен - SMeoRkJcbdQ
26.05.2011 14:12
xcw4Gj <a href="http://nlpoysybxjma.com/">nlpoysybxjma</a>
цитирай
5. анонимен - dJURXWroS
26.05.2011 20:33
mv6smY , [url=http://umbyqofjvjiu.com/]umbyqofjvjiu[/url], [link=http://swgmkyrnaghz.com/]swgmkyrnaghz[/link], http://rgalhazkabqd.com/
цитирай
6. анонимен - naGEsvJrIYzDw
28.05.2011 18:54
6nnTvZ <a href="http://vhwpvmgwtwgf.com/">vhwpvmgwtwgf</a>
цитирай
7. анонимен - YdkjVEqsO
01.06.2011 13:28
XyOtPD , [url=http://tcoelxtikqkv.com/]tcoelxtikqkv[/url], [link=http://kpnfowmuhryn.com/]kpnfowmuhryn[/link], http://pslwcirdxios.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3554045
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!