Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2009 19:04 - Щастливо влюбена!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2437 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Колко е странен и интересен животът понякога.. Точно, когато си мислех, че всичко е приключило, че това е краят и връщане назад няма, а бъдещето е невъзможно, стана Чудо! Влюбих се! Отново в него! И всичко започна отначало, но нещата са много по-красиви и истински! Като сън. Като магия! Като сбъдната мечта! Може би цял живот съм търсила точно него! Но бях толкова много пъти лъгана и наранявана, че вече нямах вяра в щастието и любовта. Мислех, че всичко е заблуда! Че всички мъже са идиоти, че ги вълнува само сексът и т.н. Но определено съм грешала. Бяха ми нужни доста месеци, за да го осъзная. В началото не бях сигурна в чувствата си, както и в неговите към мен, след това връзката ми стана скучна и исках нещо ново, на следващ етап имах нужда да усетя, че съм желана и от други мъже.. А и трудният период, който имахме доста ме беше натоварил.. Говоря за скандалите и недоразуменията. Но нали тези, които се карат най-много се обичат. Явно е така! Дадохме си последен шанс, но не ми се вярваше, че нещата ще станат по-добре.. Дори вече бях намерила резерви, с които да излизам ако нещата приключат. Но в събота като го видях нещо в мене трепна. Осъзнах, че правя глупости, че съм несправедлива към него. И продължих да правя "глупости" вечерта, но надявам се да са били за последно. Т.е. запознах се лично с едно момче, с което си бяхме писали в интернет. Но не съм имала среща с него, а просто се засякохме на общо място, разпознахме се и нямаше как.. Разменихме си 2-3 думи и толкова! Ако трябва да бъда честна- многоо ми хареса! Голям пич е, но не искам нищо от него! След това пък танцувах блус с друг. Общо взето се получи следното: Гледам и се наслаждавам на красотата на един, танцувам с друг, а всъщност в сърцето ми е съвсем друг. Пълна лудница. Но все пак нищо лошо не съм направила, а и взех решение- това да бъде за последно. Имам човек до себе си и ще се наслаждавам само на него! Не е идеален, но и аз не съм идеална, животът също! Има много положителни страни и ако го загубя ще е голяма грешка! Не случайно пролях толкова сълзи за него.. А това, което ме е дразнело в него е може би това, което ме дразни в самата мен. Т.е. за определени неща сме еднакви и той ми беше като огледало. Огледало, в което не искам да се оглеждам.. А това, което ми е липсвало е всъщност това, което и аз не съм му дала! А за да получиш, първо трябва да дадеш.
Не знам какво точно се случи.. Може би и двамата сме осъзнали грешките си и че имаме нужда един от друг и нещата се оправиха. Хубаво ми беше да съм до него, да го гледам, да му се наслаждавам, да го гушкам, да си приказвам с него, да заспивам и да се будя в прегръдките му, да пием кафе заедно. Той наистина ме прави щастлива! Не искам вече да го наранявам дори с дума, камо ли с действие! Ще направя усилие да се променя! Т.е. да изключа от съзнанието си другите мъже или по-точно заблудата, че ще срещна някой по-добър от него! Е, може и да има по-добър, но какво от това? Не искам да се лутам и да търся щастието си другаде при положение, че и така съм щастлива! Нито пък ще се отчайвам, че едва ли не ако не се получат нещата ще си остана сама.. На този етап искам него и ще се боря за него! Ще му бъда вярна и в бъдеще както му бях досега. Вярно, доста ще ми е трудно, защото след броени дни отива в друга държава и ще го няма доста месеци.. Но какво са няколко месеца, когато хората се обичат? А и все пак ще може редовно да си пишем, да си говорим и да поддържаме някаква виртуална връзка! А и ако издържим, то определено любовта ни е истинска и ще продължи дълго време! Дано!
В момента се чувствам по-щастлива и влюбена  от всякога! Както в първата седмица.. Всичко правя с желание и усмивка, а в мислите ми е само той! Обичам го! Любовта е толкова красиво чувство! Заслужава си да правиш жертви за нея и да те боли!



Тагове:   магия,   обич,   химия,   страст,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. firefly1 - Ех, колко хубаво е да проткриеш н...
18.08.2009 19:15
Ех, колко хубаво е да проткриеш някого ,да са влюбиш отново, да си дадеш истинско ново начало! Ти си щастливка щом си успяла! Щастливец е и той ,че има толкова чувствително, нежно и романтично момиче до себе си :) Радвам се за вас :)
цитирай
2. dusha - :)
18.08.2009 19:17
firefly1 написа:
Ех, колко хубаво е да проткриеш някого ,да са влюбиш отново, да си дадеш истинско ново начало! Ти си щастливка щом си успяла! Щастливец е и той ,че има толкова чувствително, нежно и романтично момиче до себе си :) Радвам се за вас :)

Благодаря, мила! Ще се радвам ако и ти скоро се влюбиш и започнеш ново начало, все едно с кого, важното е да бъдеш щастлива! Прегръдки!
цитирай
3. dorichela - Много се радвам за теб!! :):):):)
18.08.2009 22:33
Много се радвам за теб!! :):):):)
цитирай
4. dusha - bogoizbrania
18.08.2009 23:41
разбрал си погрешно.. или по-точно аз го написах така.. но с firefly1 се познаваме и съм наясно с личния и живот и с това, че се двоуми между двама, затова написах да е щастлива все едно с кого- т.е. дали с единия или с другия, че просто трябва да направи правилия избор!
цитирай
5. strannica - ...
19.08.2009 00:00
"А това, което ме е дразнело в него е може би това, което ме дразни в самата мен. Т.е. за определени неща сме еднакви и той ми беше като огледало. Огледало, в което не искам да се оглеждам.. А това, което ми е липсвало е всъщност това, което и аз не съм му дала! А за да получиш, първо трябва да дадеш. "

Ти си вече едно мъдро момиче! :)
Прекрасно е, когато любовта, освен щастие и радост, ни носи още и мъдрост :)
Поздрави!
цитирай
6. romantics - любовта обича да изненадва. . . ^_^
19.08.2009 13:37
любовта обича да изненадва... ^_^
цитирай
7. edinman - Да се върнеш
20.08.2009 14:00
при ..недочетена книга с приказки,може би е по -хубаво от това да започваш нова :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3553846
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!