Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2012 18:33 - ............
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1387 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.07.2012 12:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След 5 години най-накрая го видях, но с дете на ръце..  Не мисля, че съм се припознала- той беше, сигурна съм! Откога чакам да го видя.. Е, не съм очаквала точно такава среща, но.. Сутринта, когато отивах на работа се разминахме, той водеше детето си на ясла.. Не знам дали ме забеляза и разпозна.. все пак последната ни среща беше преди 5 години за не повече от минута, а от "любовта" ни изминаха цели 8 години.. Странно, но изобщо не ми трепна, все едно се разминавам с някакъв непознат, а не с голямата си ученическа любов.. Само ми стана малко гадно и пак се позамислих, защото вече двама от бившите ми приятели си имат деца.. А аз.. аз дори съм сама! 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552545
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!