Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2007 17:45 - Смях в залата! :)
Автор: dusha Категория: Забавление   
Прочетен: 1863 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2007 22:49


Здравей мое малко, сладко, младо, зелено гущерче!
Аз съм 89 годишна, съсухрена страхотна и сексапилна красавица, с ламаринени ченета. Под поопадалата ми косица все още се забелязва какъв цвят е била едно време( златисто-зелен). Имам жълто- червени очички (хей ги две) на сини райенца. Тоалетът ми е запазена марка на модна къщичка: "Направи си самичка" Напрегни малкото си сладко мозъче и си представи ангелче мое: червени жартиери и минижуп в същия цвят с дълбоко изрязано деколте от което се виждат две прекрасни.... 270 см гръдна обиколка. Тънка съм като малко позастаряламлада фиданка, а тенът ми е на загорял тиган. Прическата ми е от фризьорски салон " Опърлен косъм" Намерих твоя адрес от вестика "Запознай се с идиот" Когато те видях краката ми се подкосиха. Е, не съм първа младост, но с теб ще си паснем идеално. Абе ти си бил голям пич бе бабиното!! Ма много си ми сладичък бе! А какъв си строен.. Леле, майчице! Господ да му е на помощ! Благодарение на големия брой диоптри успях да видя силните ти ръце и пламъкът в очите ти и веднага си представих страстните целувки и прегрътки, с които можеш да ме дариш ( а може би и още нещо...) Ще ти разреша да прочетеш дневника на червените ми обувки, а след това ще ти тропна един горещ танц с тях. Следва една дълга разходка до хотела, където ще трябва да се отбраняваш, защото ако си спомняш, аз съм много надарена. Бих желала някога да се срещнем, но в момента ме е налегнала склерозата и не мога да се досетя за адреса на старческия ми дом.. Ще наема една пететажна вила, я която спокойно можеш да ме гониш. А когато ме настигнеш ще ти позволя да цепнеш килотите ми, с които се сдобих от кварталния пенсионерски секс шоп. 
Ходя като обрулена от вятъра, причината за което е непреодолимото ми сексуално желение към теб!
Сънувам те в най-хубавите си кошмари!
Доскоро мое земноводно! :)

P.S. 
Внимавай да не ти се подпали двигателят от смях!!! :)

П.С.
Таен източник ;)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanguard - OMG!
22.02.2007 17:50
Онемях...
цитирай
2. ady - :))
22.02.2007 18:51
:)))
цитирай
3. andreytcho - ебаси от кога баба Лили
22.02.2007 19:08
е в старчески дом?
цитирай
4. jokera - :)))))
24.02.2007 11:52
Това е .... :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552165
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!