Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2016 21:51 - Равносметка 2016 година
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1949 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 2016-та.. Ето, че и ти си отиваш.. Бързаш да дойдеш, бързаш да си отидеш..  

Питам се каква беше 2016 г. за мен? Какво ми взе? Какво ми даде? Промени ли ме? Какви спомени остави? Положително ли да погледна назад или оптимистично, благодарно? Знам ли?

Взе ми още една година от младостта! Вече имам 2-3 бели косъма в косата, с 2-3 кг. съм наддала, заглеждам се все по-често в огледалото и търся първи бръчки. А вечер, когато съм сама и не мога да заспя често мисля за годините, които все повече напредват.. и ме депресират! Да, не са толкова много, но не са и малко! В края на 2015 г. бях сигурна и уверена, че през 2016 г. искам да ми се случи нещо по-смислено в личен план! Семейство, дете… Винаги съм обичала децата, винаги съм искала дете, но.. все не съм била напълно готова или човекът до мен не е бил.. Все по-често се замислям за това.. може би, защото около мен е пълно с деца.. всяка моя съученичка, приятелка, колежка има поне по едно, а дори и две деца! На всяка среща се говори за децата им, а аз стоя, мълча и ми е гадно! Но трябва ли да се създават деца на всяка цена, когато наистина не се чувстваш на 100 % готов и когато не обичаш достатъчно силно човека до теб и не знаеш наистина ли ще бъдеш с него завинаги?! Да, децата са най-голямото щастие! Но и много родители се разделят, а децата после страдат…… Ще бъда ли изобщо добър родител? Какво всъщност мога да дам на едно дете? Много въпроси ме измъчват, но най-вече искам ли наистина или още не?! И от много мислене, отлагане и пазене и през тази година си останах без дете! Явно и през новата година ще продължа с тази дилема! Но да се върна на старата.. 2016 г.

Най-важното нещо, за което съм благодарна е, че през цялата година бях здрава!

В любовен план нещата малко са в застой. Все пак след 3 г. връзка и никакво развитие някак тръпката изчезва.. Колкото сме различни, толкова и еднакви.. най ни е добре да живеем ден за ден и да тъпчем на едно място.. Ядосва ме 1-2 пъти по-сериозно и от време на време си мислех за раздяла.. Мои близки/ приятелки също се опитаха многократно да ми кажат, че не е за мен, но в същото време дълбоко в себе си чувствам, че е точно за мен! Въпреки хилядите различия, въпреки всички неща.. Радвам се, че беше в моята 2016 г., защото без него годината щеше да е още по-скучна..

В работата претърпях промяна! От скоро съм на нова длъжност! Доста колеги сякаш ми завидяха, но работата ми хич не е за завиждане! Може би пък е за добро.. още не мога да преценя! Както всяка работа си има своите плюсове и минуси! Рано е още да правя равносметки! Това беше моят личен избор и ето, че се осъществи! Т.е. работя по магистърската си степен, която сама си избрах и която през тази година ме спаси от съкращение! Ето още едно нещо, за което съм благодарна- останах на работа!

Годината остави и доста хубави спомени! Екскурзия до съседна държава, в която не бях ходила! Море през лятото! И още една екскурзия до красиви кътчета в България! Искаше ми се пътуванията да бяха много повече, но се надявам през 2017 г. да имам шанса да ги удвоя!

Имах и доста приятни срещи с хора, които не бях виждала от години… среща с класа, среща с курса от университета! Беше много емоционално и забавно! Също банкети, едно обучение извън града с млади и положителни хора! И много излизания по механи, пицарии и заведения с моя приятел! Общо взето година на разхищения и после се чудя защо съм надебеляла и дрехите не ми стават!

Успях да си закупя и мечтаните от мен неща! Като цяло беше добра, успешна и хубава година! Надявам се новата също да е така щедра! Важното е да съм здрава, другото сама ще си го постигна! Стига да реша какво всъщност искам…

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552247
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!