Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2014 22:31 - За силата на любовта или.....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2788 Коментари: 0 Гласове:
2



 Станах на доста годинки, смених доста "любовни" връзки, прочетох доста книги за любовта и пак не мога да я разбера........ 
Аз самата не мога да се разбера.... Какво всъщност искам? Кое ми е приоритет???
Дали любовта като чувство и удоволствие или любовта като красота и материални облаги??? Защото досега уж само чувства съм търсила- силно влюбване, тръпка... Но напоследък често се питам в какво всъщност съм се влюбвала- в красивите очи, в тялото, в дрехите, в колата, в жилището, в отношението или в кое...???
Защото......... в момента имам страхотен човек до себе си, с който се чувствам добре!!! 
Но има неща, които ми пречат........ които ме карат да се замисля................
Разликата в годините.............. първите бръчки, белите коси и т.н. Разни ей такива... 
Сещам се за "Малкия принц" и цитатът за възрастните.... "Възрастните обичат цифрите. Когато им разказвате за някой нов приятел, те никога не ви питат за същественото. Никога не ви казват: "Какъв е гласът му? Какви игри предпочита? Събира ли пеперуди?" Те ви питат: "На каква възраст е? Колко братя има? Колко тежи? Колко печели баща му?" Едва тогава смятат, че го познават. Ако кажете на възрастните: "Видях една хубава къща от розови тухли със здравец по прозорците и с гълъби на покрива...", те не могат да си представят тази къща.   Трябва да им кажете: "Видях една къща, която струва сто хиляди франка." Тогава възкликват: "Колко хубаво!" 
Та мисля си........ ако не знаех той на колко години е... ако не виждах първите бръчки и първите бели коси... ако не се хващах за тези малки детайли.... то щях да съм най-щастливо влюбената на света!!! Защото с него наистина ми е добре.... С много мъже съм била... много хубаво съм видяла от всички... но май той се отнася най-добре с мен.... и може би затова издържахме толкова много време заедно... 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552741
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!