Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2013 23:05 - Животът ни е фейсбук!!!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1398 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 14.11.2013 22:31


 Много си го уважавам фейсбук, но напоследък мисля, че доста прекаляваме с него и не е нормално!!! Да- кой го казва- аз, която имам цели 3 профила! Един, който е от години и съм го нарекла "общ", в който има какви ли не хора- уж приятели! Другият ми профил- "специален"- там съм добавила хора, на които наистина държа, наистина приятели, профил, в който споделям всичко каквото ми харесва и третия профил- фалшив, формален, мъжки.. Него го използвам сравнително рядко за по специални цели! Луда работа! Но аз съм си луда... луда и пристрастена фенка на интернет! Първо бях фенка на сайтовете за запознанства, а сега на фейсбук! Но мен ме оставете, аз съм си такава... А другите? Направо нямам думи! 
Чудя се нормално ли е мъж, който е умен, здрял, с добра професия, добър външен вид и т.н. да седне пред компютъра и да си губи времето във фейсбук?! 
А нормално ли е вече като си харесаме някой първо да го издирим във фейсбук и да се запознаем там?! Не е ли по-лесно реално?! Очи в очи?! Къде остана реалността?!
Как може мъж на 40 г. да ми каже, цитирам: "Виждам те всяка вечер като се прибираш от работа. Много ми допадаш. Трябваше ми време докато те намеря във фейсбук" 
Алооо, добре ли си?! Ами спри ме, кажи ми го в очите! Или просто ме погледни, дай ми знак... Толкова ли е сложно!!! И ще ме каниш на кафе?! А това кафе къде по-точно ще го пием- аз моето пред моя компютър, а ти твоето пред твоя компютър... във фейсбук и ще си пишем!!! То бива станахме фалшиви, но чак пък толкова.... Ако измислят и как да се правят бебета по фейсбук ще е просто перфектно!!! 
А някой пък като ми напише- "На работа съм!" направо нямам думи... Що за работа е това? Във фейсбук...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ама..ти на 15 ли си ??
24.11.2013 18:26
ако си на 15, ок ,ама
ако обичаш секс , и ..бебета естественоо, скачай на
жив мъж /кви са тез 3 или 33 профила ??!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552324
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!