Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2013 22:19 - Мм :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1427 Коментари: 0 Гласове:
2



Обичам ги тези моменти, в които не мога да си намеря място от щастие и добро настроение! Вярно, тези моменти се случват по-рядко, но важното е, че все пак се случват! Радвам се, че нещата ми се подредиха така както трябва, както исках и както заслужавам! Доста нерви, ядове и притеснения ми коства, но все пак се получиха нещата- ЗАСЕГА! Казвам ЗАСЕГА, защото не трябва да се самозабравям, защото нещата в живота се преобръщат толкова бързо, че... Днес си някой, утре си никой... А от върха най-лесно се пада..
Гледам да съм далеко от злобата, завистта и лошите постъпки. Е, да, случва се и аз да обсъждам редовно някой, но.. не го правя със злоба както някои хора!
Радвам се, че лошото мина! За съжаление и лесното мина... сега започва трудното! Но ще се справя!!! Сигурна съм в  това! Защото мога!!!  
За съжаление напоследък съм доста ангажирана и не ми остава време за нищо... Не ми остава време за новите приятелства, които изградих с доста стойностни хора или поне такива, които държат на мен! И постъпвам доста тъпо, когато не си вдигам телефона или отказвам срещи, защото съм болна, изморена и т.н. Но ще си коригирам тази грешка! 
Не ми остава време и за дипломната работа.. Не ми остава време да пиша и тук!
Но сега мисля да се насладя на щастието си и да поживея динамичния си живот! Май той започна да ми харесва повече! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552568
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!