Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 20:01 - Равносметка
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 986 Коментари: 0 Гласове:
0



 Измина още една година от живота ми! Сравнително добра и успешна! 
Ако мога да я опиша с една дума, то ще е РАБОТА! Работа, работа и пак работа! :)
Началото на 2012 г. започнахме работа по един проект! Работата ни стана двойно по-голяма, а ядовете тройни! То бяха проби-грешки, то беше писане, то бяха проверки.. Но уж влязохме в крачка, но ядовете си останаха, както и писането, проверките.. 
В периода януари- май 2012 г почти нямам спомени от нещо по-различно свързано с работата ми! Общо взето от у дома на работа- от работа у дома.. Скука! 
След това излязох заслужена дълга отпуска! Починах си и си поживях добре! 
Сбъднах една моя мечта, за която още съм щастлива! Въпреки че истинското и сбъдване и щастие предстои през 2013 г. :)
Записах магистратура! Малко по-натоварено ми стана.. Хем работа, хем учене, но засега се справям повече от успешно! Покрай магистратурката се запознах и с нови хора, както и имам повече поводи за пътуване до любимия ми град! 
В общи линии е това! 
Любовта през тази година отсъстваше.. По-скоро аз я избягвах.. Имах няколко срещи и нови запознанства, но нищо.. Никакъв интерес от моя страна! По-скоро само разочарования.. Все на едни такива попадам... и едни такива обожатели имам, че нямам думи.. 
За Новата година си пожелавам здраве- за мен и цялото ми семейство! Иска ми се да бъда по-силна, смела и уверена! 
За работата не знам какво да си пожелая.. Със сигурност ще има промени / може би в длъжността или изобщо няма да съм на това работно място, което си е най-добрия вариант от една страна.. Но каквото стане!
За ученето- да си взема успешно изпитите! 
За любовта- да срещна нормален мъж! :)



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552042
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!