Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2012 16:53 - ..............
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1215 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Иска ми се на Коледа наистина да стават чудеса! А не само тайно да се надяваме в тях.. Иска ми се поне една моя Коледа да е наистина Весела, а не само да прочитам тази думичка в пожелание, което не се изпълнява.. никога! Но аз съм свикнала! И не това ми тежи! Днес е ден като всички останали! Стига ми това, че съм здрава и имам... (щях да напиша всичко, но не всичко имам).
Тежи ми това, че хората стават все по-фалшиви, все по-злобни, все по-нагли и неблагодарни!!!
Думата "приятел" стана синоним на "предател! Живеем в някакъв измислен свят, пълен с лъжи!!! Всеки гледа как да вземе колкото се може повече от теб, а в замяна не дава нищо!  Жалко! Жалко за всички, които си боравят постоянно с лъжи, неосъзнавайки как лъжат само себе си и как по този начин отдалечават хората от себе си! 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Дори коментара изисква заглавие...
26.12.2012 10:00
Душице, или друга имагинерна същност,

Благоволи да озаглавяваш постингите си. Така поне, преди да надникне човек, ще предполага за що иде реч. Душата е най същественото у Човека. За това се материализирай поне в заглавие...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552503
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!