Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2012 12:51 - Е, не! :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Е,  това е то! Да те изненадат по телефона! Хаха! Защо винаги така става при мен!? Нещата, от които бягам- те ми се случват! :) Но както винаги ще приема предизвикателството от съдбата! То сега няма как и да откажа! Поне ще пробвам, за да не съжалявам после, че съм изрекла поредното си "НЕ" в живота! :) И вече спирам да бягам! Защото бягам ли от нещо, то цял живот ме гони докато ме хване! :) 
Е, не! То не е смешно, но на мен ми е! Все на мен! Всеки път! Цял живот.. сериал! :) Е, няма такъв филм! :) И чувствам, че пак ще има сложно-невъзможно! :) 
Тъкмо си направих хубавите планове за отпуската и хоп, телефонът ми звъни- промяна в плана! 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552469
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!