Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2012 22:15 - ...?
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1539 Коментари: 2 Гласове:
7



Изморих се от лъжите и лицемерието на хората! Писна ми от тези лъжи, употребявани от всеки.. мъже, жени, деца, приятели.. По-добре да бях някоя наивна и да им вярвах, да живеех в заблуда.. А то винаги усещам лъжата още преди да се опитат да ме залеят с куп лъжи.. Толкова са жалки! Все повече се разочаровам от хората! Вече по-мили са ми лошите, които признават вината си, които са искрени, които нямат задръжки, които казват горчивата истина в очите ти..
Изобщо останаха ли искрени хора?! Добри?! Човечни?! Има ги, но са толкова малко, че е плачевно!




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Има ги. Искрените хора. :))) А ...
20.03.2012 11:00
Има ги. Искрените хора. :)))
А Правилните хора са тези, които са и искрени, и добри - едновременно. Знаеш...
Всеки ги открива за себе си рано или късно. Човек има няколко истински приятели в живота си, останалите са просто Преминаващи през Пътя му.
цитирай
2. gip - Разбирам те (или поне така си мисля ...
18.06.2012 18:27
Разбирам те (или поне така си мисля :) Наистина има много подли хора, но точно когато решиш да не вярваш на никого, се появява някой, който ти връща вярата... с нещо малко и незначително, но мило и затрогващо! Пожелавам ти да срещаш повече добри хора :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552277
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!