Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2011 15:35 - Равносметка
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1241 Коментари: 1 Гласове:
1



Тази година не бях особено активна в блога, но по стара традиция ще направя равносметка на изминалата 2011-та.
За мен 2011 г. беше много успешна година! Постигнах доста! Неща, за които доскоро мечтаех, днес са реалност!
Завърших висше с отличен успех! Започнах работа по специалността си още преди да имам диплома в ръце! Работата ми харесва, работя я с желание! Вярно, има си своите трудности и отговорности, но лесно няма никъде!
Лятото успях да отида на море! (скоро не бях ходила) Хубаво беше! Починах си!
Купих си лаптоп- с мои пари! Всъщност през тази година си купих много неща, за които преди дори не съм си помисляла..
Постигнах много неща през изминалата година, но нищо в личен план!  Преди винаги поставях любовта на първо място, а сега съм я оставила на заден план! Дори напълно съм я забравила! Тази година други неща бяха по-важни за мен- образованието ми, реализацията, работата.. Постигнах всички цели, които си бях поставила, но не успях да се почувствам щастлива! Може би, защото нямаше с кого да споделя щастието си, успехите.. Някой хора ми завиждат, явно си мислят, че съм много щастлива, но не съм! Да, имам всичко! Нищо не ми липсва! Но нямам човек до себе си.. А когато нямаш любов в сърцето- нямаш нищо.. Поне аз така го чувствам! Но сама съм си виновна! Отбягвам всяка близост от страна на мъжете..
В началото на година имах връзка с един човек! Нещата бяха сериозни или поне така изглеждаха.. Живеехме почти заедно! Но беше лудост и грешка от моя страна! Вечер заспивах до него със сълзи на очите.. Просто не бях щастлива! И това не беше моя човек.. Отдръпнах се!
От март месец съм напълно сама! Загубила съм всякакъв интерес към мъжете! Преди поне излизах постоянно с кой ли не, а сега нямам желание.. Затворила съм се в себе си и не допускам никой! Не е хубаво така, осъзнавам го, но.. Може би вече искам прекалено много, критерият ми доста се е завишил.. Само някакви глупаци ме харесват, как да бъда с тях?! Не ми допадат нито като външност, нито като вътрешност..  Не, че аз съм идеална.. Напротив, хич няма да му е лесно на човека, който ще бъде с мен..
Не ми се иска да свършва тази година, защото въпреки всичко беше много хубава! Но да се надяваме, че новата ще бъде още по-хубава и успешна! Това, което си пожелавам за новата година е любов! Дано най-накрая я срещна и аз и бъда щастлива..  Разбира се, искам да бъда много здрава, да запазя това, което постигнах през тази година и да се радвам на нови успехи..



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Позитивни поздравления!
12.01.2012 00:26
Браво за разказа, ти си много полужителна личност, с голяма радост четах редовете.. хаха.. може би при мен нещата се получиха същите .. и усетих точно твоя проблем .. след много успехи .. , когато сърцето ти е празно , не можеш да споделиш радоста.. много е лошо че дори без голяма любов истинските приятели намалят всеки ден и дори те не могат да се зарадват на твоите успехи .. аз съм оптимист че и това време ще дойде .. успех на теб в търсенето на любовта :))) ще дойде правилния човек .. ;) макар че и на мен не ми се чака :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552612
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!