Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2010 22:53 - ....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1846 Коментари: 7 Гласове:
1



Напоследък сънувам доста странни сънища, но съня от тази нощ беше просто върхът. Накара ме цял ден да мисля над него.. Реалност да беше нямаше толкова да го мисля.. Но така е, когато всички около теб постоянно ти повтарят едно и също нещо и колкото и да го отричаш влиза в съзнанието ти и рано или късно избива.. Както един мой учител обичаше да казва, че когато повтаряш една лъжа много пъти най-накрая се превръща в истина.

Разбира се, става на въпрос за мъж. Всичко започна преди 3 г., когато го видях за първи път. Симпатичен ми се стори, дали защото аз го наблюдавах често не знам, но погледите ни се засичаха от време на време. Но нищо специално, аз така обичам да наблюдавам новите хора, с които се запознавам било то мъже или жени, просто навик..  а и тогава имах сериозен приятел, бях щастливо влюбена, той също си имаше сериозна връзка и дори не ми е минавало през мисълта нещо.. Но не мина и месец, когато ми казаха, че той бил казал, че ме харесал.. Странно ми стана, изобщо не повярвах и дори и не обърнах кой знае какво внимание на това.. Но с времето все по-често започна да ми се повтаря. Чак по едно време се беше превърнало в тормоз. Караха ме да се видя с него, защото едва ли не сме били един за друг и  че той е перфектния и идеален мъж. А аз изобщо не исках, защото нито го харесвах, нито имах желание да се виждам с него, а и си имах приятел. Никакъв смисъл не виждах, но най-накрая се видяхме… Пълен провал беше срещата ни. Мен ме беше срам повече от всякога, мълчах през цялото време, а и се чувствах гузна заради бившия ми, който хич не го обичаше и ми беше забранил да се виждам с него, но аз напук и от интерес го направих. Но след като не се получи нищо нещата се нормализираха. Спряха да ме занимават с него, а и той явно и да е имал някакъв минимален интерес след онази среща го е изгубил напълно. Да ама не. Вече дори започнаха да ме обвиняват, че съм виновна, че не съм го харесала.. Толкова добър бил, какво повече съм искала… Изпускала съм си щастието, били сме един за друг и разни такива. По стечение на обстоятелствата от време на време се виждаме, но не на четири очи, а главно в компанията на семейството ми, което вече е лудо влюбено в него.

А аз колкото и да ми го повтарят вече 3 г. още не мога да повярвам изобщо, че той има някакъв интерес към мен, защото по никакъв начин не го показва. А и аз не изпитвам нищо към него. Да, като човек наистина е страхотен, това и аз го осъзнавам, без да ми го казват. Напоследък дори все повече ме впечатлява с постъпките си, с разсъжденията си, с характера си и с всичко като цяло, но дори не мога да си представя да има нещо между мен и него. Толкова сме различни.. Не може да си кажем дори две думи.. Не мога да разбера защо всички са решили, че сме един за друг…?!

И тази нощ взе, че влезе и в съня ми. И то доста интересен сън беше.. Лежахме на едно легло заедно. Той беше върху мен и тръгна да ме целува, аз го целунах плахо, а той ме попита: “Какво не ти ли харесва?”, а аз му казах: “Харесва ми, но много се притеснявам” и в този миг се събудих и като разбрах, че е сън в първия момент ми се поиска да е реалност?! И сякаш всички знаеха, че съм сънувала такова нещо, защото цял ден пак ми се повтаряше, че сме един за друг, но на сила не ставало, аз като не съм искала нямало как да се получат нещата… И си е така.. колкото и да е перфектен и идеален и да искам не мога да се насиля да изпитам нещо към него след като сърцето ми не трепва.. Но кой знае, понякога съдбата поднася доста странни изненади.. Преди години така разсъждавах и за гаджето на братовчедка ми, което след това стана и мое гадже, а сега сме близки приятели..

Но с този.. Хм, не мога да си представя такива неща, мога само да ги сънувам J




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Объркана си. Не можеш да вземеш р...
08.08.2010 23:04
Объркана си. Не можеш да вземеш решение.
цитирай
2. diso - Ех, Душичке...
08.08.2010 23:48
При теб нещата се получават все по сложния начин...
цитирай
3. анонимен - bAMZJqWOtOphwXyFs
24.05.2011 06:09
Got it! Tahnks a lot again for helping me out!
цитирай
4. анонимен - xQYnbeqJMpC
24.05.2011 15:19
3HBA6R <a href="http://kpgvaawkytro.com/">kpgvaawkytro</a>
цитирай
5. анонимен - jXYxNoWbcoWAHCkPFc
25.05.2011 17:38
OcAQZQ , [url=http://naeixyegpbiy.com/]naeixyegpbiy[/url], [link=http://bbaxehbebgsa.com/]bbaxehbebgsa[/link], http://rmjnmuchyjpu.com/
цитирай
6. анонимен - lXOFQJtd
28.05.2011 14:34
QJali8 <a href="http://ooocavqwgcqi.com/">ooocavqwgcqi</a>
цитирай
7. анонимен - GoPTrvxKRzZbaVUOOsz
31.05.2011 18:17
I7FF7T , [url=http://rfxtkkfgtqfr.com/]rfxtkkfgtqfr[/url], [link=http://gafjkpnodzis.com/]gafjkpnodzis[/link], http://ccdiqpuuohyw.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552748
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!