Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 16:34 - 5 години мълчание
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1576 Коментари: 3 Гласове:
6



Казват, че времето лекува и заличава всичко, но днес за пореден път се уверих, че това изобщо не е така. Грешките си остават грешки, болката си остава болка, колкото и години да минат..
Истинските рани може би наистина зарастват с времето, но пак оставят своя белег, завинаги..
.
.
.... Изминаха 5 години. 5 години мълчание. Дълго чаках да дойде този ден, в който ще имам възможността пак да говоря с нея. Но все не намирах смелост, думи, подходящ момент.. А и се чувствам толкова виновна, че дори не мога да я погледна в очите.. Разминавахме се като непознати през всичкото това време.. Нито тя каза нещо, нито аз.. Това беше моето наказание- мълчанието и безразличието й. Предпочитах да ми беше казала, че ме мрази, да излее целият си гняв върху мен, но не.. Мълчание. И така толкова много години.. Сякаш не сме си били никакви.. А бяхме толкова близки и неразделни.. Докато аз не сгреших. Предадох я. Изгубих я. Но тогава бях толкова заслепена, че не осъзнавах, че това е грешка.. Спечелих много, но изгубих най-ценното нещо- нея, приятелството й, доверието й. Нараних я, а всъщност нараних и себе си, забравяйки, че сме едно цяло и когато нея я боли, мен също ме боли..
Редовно я сънувах. Искаше ми се понякога сънищата ми да бяха реалност.. Когато се събудех нея отново я нямаше..
Така става, когато човек не мисли и живее само за мига, повлиян от емоцията..
Не знам дали да кажа, че бях малка и заради това постъпих така, защото ако и сега се беше случило това, което се случи преди 5 години може би пак щях да тръгна по "грешния" път. Все пак изпитах нещо истинско и не трябва да съжалявам. Макар и краткото щастие да беше заплатено с голяма болка, която продължава и до днес.. Но грешките учат. А от тази грешка си взех повече от един урок и осъзнах толкова много неща.. Така е трябвало да се случи.. Всичко е минало и няма връщане назад.
Новото е, че днес най-накрая имах възможността да говоря с нея. Чак не мога да повярвам.. Може би е поредният сън.
Стана случайно.. Изненадах се, че все пак ми отговори / макар и разговорът ни да беше виртуален, все пак е напредък след 5 години мълчание/. Чак не знаех какво да и кажа.. Какво да я попитам.. Искаше ми се да поговорим за миналото, но тя отказа и може би е права.. Няма смисъл да отваряме стари рани.. За в бъдеще какво ще стане не знам.. т.е. дали ще продължаваме да си мълчим все така.. Аз и не искам нищо.. Имах нужда просто да си поговоря с нея след толкова много време.. Някак ми тежи на съвестта това минало..
Сега се чувствам странно- хем се радвам, че поговорихме около час макар и за общи неща, хем ми е едно такова.. тъпо, тъжно, гадно..

 

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diso - Душичке, толкова познато ми е...
30.01.2010 09:35
Само дето бях от другата страна.
Имам един приятел, много сме близки, но ми е правил такива номера... Веднъж му се сърдих цяла година и не исках нито да го видя, нито да го чуя. После пак продължихме постарому, докато пак не ми се насъбра. и така ... три години. Докато не разбрах, че се е оженил. Замислих се, че точно в този момент има нужда да сподели с някого радостта си и... се обадих.
цитирай
2. rembo - Тъжно е. Важното е, че си излязла от ...
01.02.2010 19:30
Тъжно е. Важното е, че си излязла от омагьосания кръг. Продължавай напред, опитала си всичко, което си могла.
цитирай
3. amenda - ХУбав пост, поздрав!
07.02.2010 22:29
Когато си сложил край, няма за какво повече да се говори, не е ли така. Ако си затръшнал вратата, не чукай на нея, само болка и нови обиди можеш да причиниш и стари спомени. Какво искаш да промениш? Точката е точка, не многоточие...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552462
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!