Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 23:13 - Защо винаги става така..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1967 Коментари: 4 Гласове:
5



Тъжна съм. Липсват ми отминалите дни, в които бях толкова щастлива.. Не разбирам защо нещата се промениха така? Защо ги чувствам по различен начин? Защо позволявам щастието да си отиде от мен малко по малко..? Защо винаги става така? Обречена ли съм?
Започвам връзка, първите 2 месеца съм щастлива, всичко е идеално, но дойде ли 3-тият месец нещо става, магията изчезва.. Толкова е гадно..
Какво не ми достига, защо съм все недоволна? Хиляди въпроси се въртят в главата ми, а отговор трудно мога да намеря..
Защо и този път ми се случва? Защо сега??? Тъкмо намерих истинската любов, тъкмо започнах да обичам.. Чак не мога да си обясня причината за това мое отчуждение, студенина, липса на желание.. Може би знам причината и тя е толкова малка и смешна, че чак не смея да я призная пред себе си..
Колко по-лесно щеше да бъде ако имаше причина и я знаех.. Не мисля, че сме си омръзнали, всичко си върви добре, говорим си с часове, без да ни омръзва, споделяме си и бих казала, че си имаме доверие. Не се е появил и трети човек. Или поне от моя страна няма никой. Ако имаше поне щях да обвиня себе си, но няма и не искам и да има. Единственото, което искам е нещата между нас да се оправят и да бъдат същите. Но не виждам как да оправя нещата като хем сърцето ми го иска, хем се съпротивлява.. Не мога да насиля себе си или да играя роли.. Съжалявам, че така се получава, но не знам как да променя нещата? Как да дам надежда на себе си, че всичко ще се оправи? Как да върна желанието си, щастието си, копнежа? Дори не искам да си помислям за онази лоша думичка.. Не мисля, че тя е решението и ще се опитам да се боря за връзката си и за щастието си, но за съжаление не съм оптимистка.. Колко ли още ще продължи всичко това? Колко ли още ще ме изтърпи той да се отнасям така с него? Колко ли време ще издържа аз самата?
Връзката ни започна като приказка, а във всяка приказка има трудни моменти, може би това е нашият труден момент, който трябва да преодолеем, за да бъдем отново толкова щастливи колкото бяхме! Толкова ли много искам?






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shaffi - здравей..
19.01.2010 09:47
не мисля ,че някой трябва да ти дава съвети, но искам да ти кажа това--бъди готова да си с този човек ,който те кара д асе чувстваш желана, обичана, различна..аз така постъпих...повярвай ми! лек ден..
цитирай
2. tamateunufreev - въй
20.01.2010 11:19
аз поне не съм влюбен ...
странни въпроси от жена .... пък казвали че жените знаят какво искат ...интересно ...
аз като имам проблем (независимо какъв любовен професионален) сядам с човека който знам че имам проблем и разясняваме нещата ... всичко зависи само от теб ... ако не се решиш на 1-та крачка ще си останеш само с желанието и чакането на щастието и любовта ...
и да те цитирам ..
Това е така защото не си излизала с мен :)
Лек ден ..
цитирай
3. rembo - игра
25.01.2010 11:40
Душичке, много бързо се хвърляш към Идеалния. Оттам идва разочарованието. Помисли малко за това, което си очаквала в началото, и това, което си получила. Помисли също така дали връзката не е започнала прекалено бързо. ПОнякога е по-добре, когато има игра, неизвестност, когато не знаеш дали чувствата ти са споделени...Преди време не вярвах, че това за играта е истина, но...
цитирай
4. ov41ca - Очакванията и представите ти се ...
04.08.2011 14:05
Очакванията и представите ти се разминават с реалността, според мен от там идва този порочен кръг на третия месец, който се върти при теб. Промени себе си и поведението си и ще излезеш от този порочен кръг - така ще намериш и наистина човекът за теб, така го намерих аз (любовта не умира на третия месец, нито на третата година, ами расте все повече с вески изминал ден). Скачаш с прекалено много желание и очаквания във всяка връзка, виждайки под вола теле, после като се поопознаете и ти мине първоначалното замъгление от фойерверките на първите ви срещи и виждаш истината - която не е толкова грозна, просто не съвпада с въображението ти :) Отпусни се и остави нещата да следват естествения си ход, така няма как да сбъркаш и да се разочароваш, не търси тръпката от първия миг, защото тя е илюзорна и нетрайна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552646
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!