Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 21:40 - 2009-2010 г
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 846 Коментари: 1 Гласове:
6



Отива си една хубава година, надявам се, за да направи място на следващата, която ще бъде още по-хубава, успешна и щастлива.
2009 година - кога дойде, че вече свърши? Толкова бързо измина, че изобщо не я усетих!
Ако трябва с една дума да опиша 2009 г., то тя ще бъде ЛЮБОВ! Определено беше годината на любовта! От януари до септември бях с един- сравнително хубава любов, но може би не бяхме един за друг! Не се разбирахме, а и тръпката бързо изчезна! Чак не знам как издържахме цели 9 месеца, но не съжалявам. Имахме и хубави и лоши моменти. Макар и превърнала се в доста мъчителна връзка, гледам да запазя само хубавите спомени и да не съжалявам за случилото се. А и може би така е трябвало да стане.. Защото ако нещата вървяха идеално или добре, то може би още щяхме да сме заедно и нямаше да се появи другата (сегашната) ми любов. Която на този етап бих казала, че е много по-добра от другата.
Дойде толкова неочаквано в живота ми и така бързо го промени...
В момент на скука и отчаяние от вече отиващата си любов просто кликнах произволно в скайп на едно име, което ми привлече вниманието и така започно всичко... Само от едно "Здравей, как си?" Два дена разговор в скайп и на третият се видяхме.  Една красива среща, поне за мен. Първоначално имах чувството, че познавам този човек, че съм го виждала някъде другаде (може би в сънищата си или мечтите). Хареса ми. А и разговорът ни вървеше добре от самото начало. Обикновено на първи срещи се притеснявам доста и почти изцяло мълча. След кафето отидохме да се разходим.. И се целунахме.. И така започна всичко.. А с новото начало трябваше да сложа и окончателен край на другата си връзка. Малко тъпо се получи в един ден всичко, но съдба.
Новата връзка ми донесе доста щастливи мигове. В началото (първите две седмици) имах чувството, че всичко е сън, чак не можех да се осъзная..
Всичко между нас започна да се развива доста бързо. Някой ако ми беше казал преди няколко месеца, че края на септември ще тръгна с някой и само след месец ще го запозная с родителите си, то щях да му се изсмея и да му кажа, че е невъзможно! Но в живота и любовта явно е възможно всичко!
Като изключим някой дребни факти съм доволна. Мисля, че чувствата ни са взаимни, разбираме се добре и всичко е ОК. 
Дано да успеем да запазим любовта жива и през новата 2010 година!
2009 г. беше наистина една хубава и много щастлива година за мен! Изпълнена с много добро настроение, чак не искам да свършва!
За новата година искам да си пожелая най-вече здраве за мен, моите близки и познати! Когато човек е здрав, всичко друго се постига!
Също така много Любов, защото определено любовта ме прави щастлива и ме зарежда със сили и борбеност! Искам да обичам и да бъда обичана!
Хм, какво друго да си пожелая? Може би успешно вземане на всички изпити и справяне с практиката ми, която ще започне към края на 2010 и която леко ме плаши и притеснява от сега!
Също така много успех и късмет във всяко едно отношение! :)
А да.. И да бъда по-добра! :) Защото скоро ми казаха, че преди съм била толкова добричка, а напоследък не съм. И определено има доза истина в това. И това трябва да се коригира, въпреки че понякога не е много хубаво да си прекалено добър с хората!
Друго- искам най-накрая да науча поне мъничко Англиския език!
Имам и разни други малки цели, към които ще гледам да се стремя и изпълня през новата година, но засега ще ги запазя в тайна, а и са в процес на обмисляне! :)












Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bobsun123 - Весели празници!)))
24.12.2009 21:52
Весела Коледа с пожелание за много любов и усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552430
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!