Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2009 20:38 - Животът е прекрасен!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2629 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 21.09.2009 20:48


Тази сутрин се събудих с добро настроение. Веднъж в годината ми се случва да стана от леглото със светла мисъл в главата и с усмивка на лицето. И въпреки че денят ми не беше от най-приятните, светлата мисъл е още в съзнанието ми. Едно такова леко ми е на душата и радостно, щастливо, все едно през нощта съм била докосната от някоя фея или ангел, а всъщност сънувах кофти неща.
Животът е прекрасен, но за съжаление рядко осъзнаваме това.. Забързани в сивото си ежедневие, затрупани от проблеми и ядосани за кой ли път, пропускаме онези малки неща, които са така ценни.
Може би съм щастлива, защото остават още няколко дни и заминавам в любимия си град. Нова учебна година и навярно още много нови неща ми предстоят да се случат. Ако не друго поне няма да се товаря със семейните скандали, няма да чувам крясъците на баща ми, няма да има кой да ме командва и т.н.
Днес започнах да си събирам багажа малко по малко, че да не забравя нещо ценно, което ще ми е нужно. Общо взето пак ще пренасям цялата къща- то дрехи, то книги, учебници, речници, листи, папки, преси, гримове, плюшени играчки, закачалки и какво ли още не.. Чак се чудя на акъла си защо не оставих поне половината неща в квартирата си ами ги взех всичките с мен за през лятото. Сега ще пада едно голямо чистене и подреждане в квартирата и една адаптация.. Вярно, вече за 3-та година ще съм в тази квартира, но още не мога да свикна с леглото и с тесните пространства, които трябва да деля със съквартирантката. Поне там никой не ме буди с крясъци и като цяло се чувствам щастлива! Имаме едно малко прозорче, от което дори не се виждат звездите (бях тръгнала да пиша сълзите, вместо звездите; И сълзите не липсват, имала съм и кофти моменти, но значително по-малко и определено никой не ги е виждал). 
Ако трябва да направя някаква равносметка, първата година беше много хубава. Толкова щастлива бях, толкова много преживях.. Отидох със силно желание, имах човек до себе си, който обичах много, той живееше на две крачки от мен и всичко беше идеално. Запознах се с много нови хора. Преживях катастрофа, за щастие съм добре. След това изведнъж чувствата ми изчезнаха и постепенно с любимия се отчуждихме.. Той си намери друга, разделихме се, плаках много и започнах от начало..
Доста се лутах.. Бях започнала всеки ден да излизам с различни, но все не откривах подходящия, дори веднъж си изпатих.. После попаднах в една весела компания, от която ми останаха приятни спомени, но и не съвсем. Разбира се, не забравих и за какво съм там, вземах успешно всеки изпит и се гордеех с постиженията си.
Втората година беше скучна. Нямам кой знае какви спомени. Незабравим беше студентския празник,  беше много забавно и весело. А веднага след него се появи и любовта. Неочаквано. По-скоро исках с този човек да сме си приятели, но една вечер той тръгна да ме целува, а аз взех, че отвърнах.. Не бях влюбена в него, допадаше ми, но не бушуваха силни чувства в мен. С времето обаче целувките започнаха да стават все по-сладки, свикнах с него та дори и го заобичах силно и истински. И така вече 9 месеца, само че връзката ни не е от най-идеалните, а по-скоро мъчителна.. Вече съм почти сигурна, че това не е човекът за мен, а чувствата ми започнаха да стават все по-слаби.. На няколко пъти щяхме да се разделяме, но закрепихме нещата, но вече съм сигурна, че и при най-малкия проблем нещата ще рухнат. Всъщност не знам дали вече има смисъл нещата да продължават.. Времето ще покаже!
През втората година се сближих много и с една колежка, която мога да нарека истинска приятелка, за което съм много щастлива.
А през третата година какво ли ме очаква? Ако трябва да си пожелая нещо, то ще е учебната година да бъде повече от успешна и миговете на щастие да бъдат повече. А любовта.. Ехх, каквото стане, няма да го мисля от сега!
Иска ми се много неща да променя. Иска ми се да бъда по-добра, да бъда по-добра дори със себе си! Най-вече искам да гледам по-положително на нещата, да бъда по-усмихната и по-често да си повтарям, че животът е прекрасен! :)

 

 

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cocolina - Браво, детенце!
21.09.2009 20:45
най-после един постинг, който ми хареса!Мисля че почваш да гледаш на нещата като пораснал човек. Всичко е другояче и стила ти даже леко е променен. Харесва ми. УСПЕХ!!!!
цитирай
2. gorivo - нека
21.09.2009 21:10
...новата година да ти донесе само хубави и нови неща!Да не гледаш звездите пак през сълзи и от мен да знаеш по-добре сам от колкото зле придружаван-в смисъл , че щом не обичаш човека до теб,по-добре и за теб и за него е да се разделите! АДЕ И УМНАТА :):):)
цитирай
3. lagrima - много успехи ти желая, през тази ...
21.09.2009 22:28
много успехи ти желая,през тази нова учебна година!Бъди себе си и ще видиш,че всичко ще се нареди,когато най-малко очакваш!Късмет и всичко добро! :))
цитирай
4. анонимен - Браво
22.09.2009 01:11
Радвам се за теб мила!Животът е такъв,какъвто си го направиш-зависи само от теб,вярвай ми.Прави това,което искаш,обичай този,когото искаш,ходи там,където искаш,стига да не пречиш на другите.Мисли позитивно и ще ти се случват повече положителни неща.Запомни,че най важното нещо си самата ТИ.Човек трябва да се уважава сам,за да го уважават и останалите.Желая ти от сърце успехи навсякъде и във всичко!И не забравяй,че студенските години са едни от най-хубавите в живота.Изживей ги така,че след време да не съжаляваш за нищо.А момчето го остави-той не е твоята половинка!Щом има съмнения,чуствата явно не са на ниво.Не си губи времето!
цитирай
5. firefly1 - Пожелавам ти през тази година да ...
22.09.2009 19:43
Пожелавам ти през тази година да станеш по-силна, по-уверена и смела! Пожелавам ти също така тази година да срещнеш човека, който наистина ще е за теб и с когото ще изживееш най-красивата и пламенна любов. Пожелавам ти също много успехи в ученето и да откиреш възможност за професионална реализация. И не на последно място ти пожелавам щури купони и верни приятели! :)
цитирай
6. анонимен - JOuyTLRsTAki
24.05.2011 16:46
Thanks for srhiang. What a pleasure to read!
цитирай
7. анонимен - JfrYCNiTLQXTZ
25.05.2011 13:32
RkZhXU <a href="http://zlnckmmslxut.com/">zlnckmmslxut</a>
цитирай
8. анонимен - qxzhPYMRvuPPBTpkA
25.05.2011 19:42
a9jP6U , [url=http://zyfnhjlvdiys.com/]zyfnhjlvdiys[/url], [link=http://oegmcjbvfukw.com/]oegmcjbvfukw[/link], http://yqpznokjgfnb.com/
цитирай
9. анонимен - VTcVhWcUhugGR
28.05.2011 14:42
XqeLrF <a href="http://grucrwwjlphr.com/">grucrwwjlphr</a>
цитирай
10. анонимен - ihfelJOgCONTnBDor
31.05.2011 18:07
Fg0pkr , [url=http://ayexphrhegvq.com/]ayexphrhegvq[/url], [link=http://ndxwzqlizfoo.com/]ndxwzqlizfoo[/link], http://spuiwntvaksd.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552748
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!