Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 17:49 - Още малко..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2570 Коментари: 11 Гласове:
4



Ох, остават броени дни и ваканцията свършва! Ура! Най-накрая! :) Махам се! Нямам търпение да си събера багажа и да отида в квартирата си.. Не, че горя от желание точно за квартирата си, а по-скоро за живота си там.. За свободата.. Ще мога да си правя каквото си искам и да ходя където си пожелая, без някой да ме пита: "къде отиваш, с кого и кога ще се прибереш?" Толкова ме изнервят този тип въпроси, че чак нямам желание да ходя никъде.. Все едно съм на 10 г. Бързам да се прибера на време, че все има нещо за правене и т.н., чак понякога ми писва.. Все трябва да се съобразявам с нещо и някой! Не, че там животът ми е много розов и перфектен.. Все пак имам съквартирантка и то каква.. Буди ме рано, гласи се повече от час, не ме оставя да спя- буди ме дори нощно време и т.н. Но поне не ми дава наклон на живота и не ми казва какво да правя, кога да се прибирам и т.н.
А и там си е друго.. Чувствам се някак по-самостоятелна. Животът ми е по-разнообразен.. Срещам нови хора, запознавам се с интересни личности, научавам нови неща.. Чувствам се свободна и спокойна! Затова съм щастлива, че остава още малко и отивам там :) Вече за трета година ще го изпитам това усещане със събирането на багажа и местенето! Разбира се, първата година беше най-хубаво, имаше тръпка, но и всичко беше неизвестно, не познавах никой и т.н. А сега имам повече познати, изградени приятелства, връзка, изобщо всичко е ОК, но въпреки това си мисля, че тази година ще е някак скучна.. А ми се иска да е точно обратното.. Да е интригуваща и запомняща се.. Да си поживея като за последно, защото времето минава бързо и нищо не остана почти.. Сега, догодина практика и айде.. Така че дано си поживея! :) От друга страна пък искам да наблегна повече и на ученето.. Дано съчетая някак двете неща! Все пак съм отишла там за ученето, а не за друго! Но ми е супер гадно като се върна от лекции да се завра в онази дупка (квартирата ми) и да стоя до другия ден там.. Искам да се разхождам, да правя нещо готино и интересно, но в повечето случаи няма с кого.. Мм, да видим какво ме очаква! :) За съжаление ще влизам по-рядко в блога, но няма да го забравя и ще влизам от време на време! Дано има по-положителни теми, за които да пиша, а не само да се оплаквам! :)))

 

 





Тагове:   още малко,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diso - Душичке,
17.09.2009 18:03
използвай времето, използвай всяка секунда да бъдеш щастлива!
Сигурен съм, че ти предстоят още много хубави неща, които би искала да споделиш с нас!
цитирай
2. анонимен - Оххххххх
17.09.2009 19:00
родителите не престават да се месят в работите на децата си , колкото и да са големи те.
Желая ти още много много щастливи мигове.
Успех в новата учебна година
цитирай
3. diso - Душичке,
17.09.2009 20:25
Знаеш ли, че си моят глас номер 555? Благодаря!
цитирай
4. dusha - :)
17.09.2009 21:10
diso написа:
Знаеш ли, че си моят глас номер 555? Благодаря!

Моля, няма за какво! Аз благодаря за подкрепата и коментарите!
цитирай
5. firefly1 - Радвай се на живота и не мисли пре...
17.09.2009 22:11
Радвай се на живота и не мисли прекалено много :) Всеки миг е неповторим и трябва да се изживее подобаващо :)
цитирай
6. obichzadeca - Да
18.09.2009 10:51
ти несъмнено ще си прекарваш времето добре,но защо бързаш да се наживееш ,пред теб е целия ти живот ити го градиш ден след ден.Всеки ден,месец година е от значение.А за да ти хареса изтъканото от теб самата платно на живота,зависиЕДИНСТВЕНО ОТ ТЕБ. Житейски опит ти цял живот ще събираш . Вземи ,попивай всичко от своите учители.Желая ти щастие.,късмет и не бързай толкова!
цитирай
7. анонимен - NxyHJJMEy
24.05.2011 03:50
Wow, thatВ’s a really celevr way of thinking about it!
цитирай
8. анонимен - oZGByONqgu
24.05.2011 15:44
EZaHYd <a href="http://pocnqtbspaqz.com/">pocnqtbspaqz</a>
цитирай
9. анонимен - mawnlBMiqNl
25.05.2011 18:00
2CrItp , [url=http://cocqcafjijgo.com/]cocqcafjijgo[/url], [link=http://pjvpzzslqsgf.com/]pjvpzzslqsgf[/link], http://eryywkbtctvw.com/
цитирай
10. анонимен - EoVQqWVkfsxqrE
28.05.2011 12:06
xsbbGz <a href="http://qfrglcopsmco.com/">qfrglcopsmco</a>
цитирай
11. анонимен - ogQZRKnPzfb
31.05.2011 17:04
Iti3BS , [url=http://occovgoflgvf.com/]occovgoflgvf[/url], [link=http://wnahpvilgvfc.com/]wnahpvilgvfc[/link], http://qctxrltigxky.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552397
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!