Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 23:17 - Слънчев лъч
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1865 Коментари: 3 Гласове:
0



В самотна стая аз стоя и питам се къде ли си сега?
Мислиш ли за мен така както аз за теб?
Липсват ли ти онези прегръдки под дъжда, нежните думи, слова..
Повярвах ти..
Даде ми надежда..
Направи ме щастлива..
Дойде като слънчев лъч в студената зима и стопли ме, а сега.. Лято е, а ми е така студено..
Мой слънчев лъч, къде си? Искам да ме стоплиш пак..

Разпилявам пъзела и започвам отново парче по парче да го редя... Всяко парче спомен ценен..
Ти не си падаше по пъзели, не вярваше в тях.. А аз бях така жадна за тях. Исках още от първия ден да подредя най-красивия.. Сложих закачливо първото парче, а за второто трябваше търпеливо да чакам 6 месеца. Но пък си заслужаваше, сложи второто голямо и красиво парче от пъзела.. Вече се виждаше един красив слънчев лъч. След това започнахме да слагаме парче по парче.. пъзелът ставаше все по-ясен и прекрасен. От време на време се карахме кое парче къде да сложим.. на няколко пъти щяхме да спираме с реденето, искахме да го развалим.. Но все пак го запазихме... Един красив слънчев лъч.. Ти обаче реши да сложиш облак.. И стана мрачно и студено.. Виновна съм, защото аз ти го подадох, а сега се чудя защо е така студено..
Спряхме да редим пъзела.. А аз имах други идеи, мечти.. Исках под слънчевият лъч да наредя много красиви неща, плодовете на любовта.. Но ти каза "НЕ", "не и сега" и досети се, че може би ще остана разочарована и позна.. И аз не съм готова да продължа пъзела, но така ми се иска.. Но знам, че няма как, не и сега.. Толкова ми е тъжно...
Да го захвърля ли? Да намеря ли друг, с който на ново да го подредя? По-слънчев и по-красив? Или да го оставя? Оставям го.. Дано с времето решиш отново с мене да редиш..



Тагове:   Слънчев лъч,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kak taka
29.06.2009 23:21
kak taka prochete moite misli v noshta
цитирай
2. tili - o, mila
01.07.2009 22:48
реденето на пъзела продължава цял живот, а може би и след това.
цитирай
3. viki11 - Определено обичаш да си играеш на ...
04.07.2009 18:51
Определено обичаш да си играеш на игри. животът не те влече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552656
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!