Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2009 15:24 - Повече от принц..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4003 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2009 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Все нещо не ми достига, все съм недоволна.. Май търся повече от принц...  А си мислех, че искам малко.. Да, преди години исках наистина много малко- просто да имам човек до себе си.. Но с годините летвата започна много да се вдига. Да си с някой не стига.. Този някой трябва да не е просто някой, а да притежава разни качества.. Търсех добри, а попадах на лоши.. Намерих добър, но осъзнах, че и това не стига.. Да си с някой добър човек до себе си е нищо ако не се разбирате и няма обич между вас. Значи, за да си щастлив в любовта трябва да си с добър човек, който те обича.. Исках някой, който да ме обича и се питах толкова ли много искам? Е, намери се кой да ме обича, но това съвсем не ме направи щастлива. Разбрах, че не е работа някой да те обича, а ти да нямаш чувства.. Значи любовта е да обичаш и да бъдеш обичан. Хм, но споделена любов трудно се намира.. Но пък който търси намира.. И я намерих.. Но след това осъзнах, че и взаимната любов не е достатъчна, трябва и доверие, разбирателство, уважение.. Също така мъжът, с който съм не трябва да пуши и да пие алкохол. Защото аз ги мразя и не ги понасям и щом аз не ги употребявам трябва и той да не ги употребява.. М, стана сложно- човек, който да ме обича, когото аз да обичам, с който да си имаме доверие, който да не пие и да не пуши.. Намерих го. Бях толкова щастлива.. Точно такъв какъвто исках и търсех, но кратка беше радостта ми.. Но.. Изневери ми. А преди си мислех, че това не е проблем.. Какво толкова- спал с някаква, нали обича мен и се връща при мен.. Да ама не! Боли и е някак непростимо..
Значи ще се търси някой, който да обичам, който да ме обича, който да не пие, да не пуши, с когото да си имаме доверие и който да не ми изневерява, защото много боли.. И такъв намерих, но се оказа, че и външността оказвала влияние.. Всичките ми се присмиваха с какъв грозник съм се хванала и това определено ми подейства, а и някак нямаше чак такава силна обич от моя страна.. Е, вече определено стана сложно. Трябва да се търси взаимна обич, доверие, да не пие, да не пуши, да не изневерява и да е красив или поне да има някакъв чар и да не ме е срам да ходя по улиците с него.. Чак да не повярваш, но и такъв се намери. Хубав е, поне на мен ми харесва. Обичам го- дори на него за първи път казах тези думи, а и той ме обича. Не пие, не е склонен към изневери, само пуши, но това не е голям проблем и го преглътнах. Изобщо всичко е повече от идеално. Дори е добър. Един такъв миличък ми изглеждаше в началото.. Още ми изглежда миличък и добричък, но.. Но се караме доста често, изнервен е, пали бързо.. Значи важно е и разбирателство да има, но пък нали тези, които най-много се карат, всъщност най-много се обичат- та не съм го правила на проблем, забравям нещата, за които сме се карали и всичко продължава повече от идеално.. Сладка любов, която продължава вече половин година.. Само едно нещо не ми харесваше- че  ми каза да не го мисля за толкова добър и че има нещо, от което се срамува и не иска да ми сподели, защото ще се разочаровам от него.. Аз не съм задавала въпроси, не съм любопитствала, а и му казах, че миналото слабо ме интересува, по-важно е сега какъв е. Но днес случайно научавам новината или по-скоро слухът, че е бил наркоман и е бил на лечение в наркокомуна.. Ъ-ъ-ъ.. точно той- не ми се вярва, направо си глътнах граматиката и сега не знам какво да мисля.. До колкото знам наистина е бил наркоман или по-точно е пробвал наркотици, но уж се отказал навреме.. но чак пък на лечение... Не му разбирам.. Но се питам това ли криеше от мен? Определено ми подейства леко разочароващо и не знам сега дали ще окаже някакво влиеяние... И се чудя дали да му споделя, че всъщност знам?!
Ох и принца да намеря пак ще съм недоволна, защото и на него ще намеря някакъв недостатък.. Май търся повече от принц.. Ако продължавам така ме очаква самота.. Може би не трябва да съм толкова критична и да оставам сляпа за малки проблеми, недоразумения и грешки.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - nqma idealni hora. . . nau4i se da gi ...
22.05.2009 15:36
nqma idealni hora... nau4i se da gi priema6 s nedostatacite im ..i da gi obi4a6 s tqh....iiiiii ne sam saglasna , 4e tezi koito se obi4at se karat postoqnno.... men tova bi me izmorilo i izhabilo...
цитирай
2. анонимен - знаеш ли, че идеалистите живеят в ...
22.05.2009 15:42
знаеш ли, че идеалистите живеят в илюзии, в сън дори...и въобще не познават реалността...и аз съм такава...но почнах да се пробуждам...като че ли...
успех и на теб!
цитирай
3. анонимен - az sam idealist po ubejdeniq. . . ne ...
22.05.2009 15:53
az sam idealist po ubejdeniq... ne jiveq v san...poznavam realnostta.., no nqkak si sam se otteglila ot neq..i sam si sazdala edin svoi svqt
цитирай
4. boyoto - Ти пак ли
22.05.2009 16:04
не си щастлива? Дали някога ще разбереш какво искаш? Впрочем, според мен проблемът тук е, че всячески и с всички сили се опитваш да намериш нещо / някой. Боиш се да останеш сама, страхуваш се да не бъдеш активната страна - не ти да търсиш, а да се оставиш да те намерят. Дай малко почивка, премисли сама какво чувстваш и какво искаш за себе си. Иначе рискуваш винаги да оставаш недоволна от човека до себе си.
цитирай
5. анонимен - божичко момиче
22.05.2009 16:55
Да си чувала, че любовта не е идеaлна и не трябва да бъде? Ти от идеал ли имаш нужда или от Човек - жив и истински? Кой ти е набил в главата тези рецепти? Защо си превърнала това в такъв голям проблем - ти само се страхуваш да не би някъде нещо да се обърка. Защо си представяш нещата така идеалистично!?!? Това не е любов, ти в приказки ли още живееш, на колко си години, слез малко на земята, вземи прочети малко от чуждите блогове да видиш как реално хората живеят в любов, как активно я правят и не се отказват от нея нито за секунда. Ако не знаеш, че съществуват и други блогове, все ще се намери някой да те упъти, защото ти си изгубена, през годините в теб останало ли е едно положително нещо от връзките, които си имала, дали са били и връзки или само изпробване на разни младежи да прескачат летвите ти. Просто си си изгубила времето. В една връзка хората освен че работят, те се и наслаждават един на друг, но ти не можеш явно. Всичко дотук май си го заслужила. Какво те боли - любовта не боли, боли само от егоизъм. Кой мъж би те обичал при поставени към условия, все едно е на изпитателен срок или все едно е в затвор, как би се почувствала ти, ако непрестанно имат все някакви изисквания към теб и отказват да те приемат колкото и да си съвършена. Любовта е свобода.
цитирай
6. utopichno - ако това е истина, просто поговори с ...
22.05.2009 18:55
ако това е истина, просто поговори с него. не всеки може да се справи с живота редом до бивш наркоман. и ако мислиш, че не си готова за това, тръгни си, докато е време.
цитирай
7. dusha - ..
22.05.2009 19:10
utopichno, ако е бивш наркоман не виждам проблем, стига да не посегне някой ден отново..
цитирай
8. firefly1 - Ех, за съжаление няма идеални хора, ...
23.05.2009 00:37
Ех, за съжаление няма идеални хора ,нито любовта е така прекрасна като я описват по книгите и филмите. Всеки един човек има недостатъци и няма как да намериш мъж ,който да отговаря напълно на идеала ти за такъв. Ами ако мъжете гледаха теб така през лупа и търсеха твоите недостатъци как щеше да се чувстваш? Според мен, ако истински обичаш някой ще го приемеш такъв ,какъвто е и той ако те обича също ще те обича такава. Ангели има само на небето , а ние сме твърде далеч от там
цитирай
9. elektraotkosmosa - отново намирам прилика
23.05.2009 02:10
аз имам същия проблем,е,почти.Не съм успявала до сега да намеря някой "по моите изисквания",но съм била с други,чиито "срок на годност" изтича до седмица,максимум месец.И това се случва защото все нещо започва да ме дразни в тях(дали в поведението,дали в характера) и поне съм доста раздразнителна,предпочитам да си спеста нервите(вместо да направя компромис и да опитам да преглътна недостатъка),за това ги разкарвам.Наскоро обаче се запознах с човек,чийто недостатъци реших да преглътна(тъй като разбрах,че причината за самотата ми си е изцяло по моя вина,избягвайки реалността),и да ти кажа доста неща преглътнах в името на собственото си щастие,в това число и снимка на задника на бившата му,показана ми лично от него.В продължение на няколко дни(и то първите),тя присъстваше почти във всеки разговор.И това преглътнах.Говорехме за някакви сериозни отношения,в които дори аз повярвах,но накрая прекратих сама.Преглъщанията станаха толкова много,че накрая се задавих.Вече и аз не знам какво търся в мъжете,всъщност,никога не съм знаела.Нямам определени критерии като теб,но от доста време и аз имам твоите страхове,че от толкова избиране,в крайна сметка ще си остана сама.Може би наистина сме прекалено критични,но не мисля за редно и това да си тормозиме нервите от страх и от зор да не си умреме в самота.Желая ти успех :)
цитирай
10. анонимен - Любовта идва, когато си готова
24.05.2009 17:23
Е, Душа, все пак си разбрала, че любовта има много лица. И колкото по-елементарен е човек, толкова по-просто гледа на нея. Затова юношата обича"хормонално", младият човек търси и общуване, зрелият - споделяне на житейските проблеми. Най-сложно обичат високо развитите хора, защото при тях трябва да се напаснат и ум и интелект, и душевност, и интереси, характер, цели, духовност... За тези точно хора се отнася, че са създадени един за друг и никой не може да ги замести. Но това се случва едно на хиляди. И то - не защото е въпрос на късмет, а защото човек сам не е готов да срещне другия, поради неразвитите и достойнства. Всеки човек, когато обича на поелементарно ниво има усещане на недостиг в отношенията. Когато се получи истинската и единствената връзка чувството е пълно и този човек заменя целия свят. Но за тази Любов трябва да си готова, за да имаш сетива и качества да я възприемеш и развиваш. Истинската Любов развива, тя не ограничава и подтиква хората към себераздаване.
цитирай
11. azsymtoi - ***
26.05.2009 16:48
Леле! Четох това което си написала. Добре! Даже след втория прочит започна да ми става любимо.
Аз нямам идея от какво имаш нужда. Сега дори ще се направя на мъдър.
Всеки един човек има нужда от... човек. Дали е принц или принцеса няма значение. Моментът, в който се разминеш с някого на улицата и усетиш, че безпричинно сърцето ти започне да бие и се обърнеш след този някой, а в този момент този някой се е обърнал не защото си принцеса, а защото сърцето му е почнало да бие...
Всъщност когато някой обича не вижда недостатъците на обекта на неговите въжделения. Значи ако си срещнала някога накого и нещо не ти е харесвало, то ти не си обичала. Аз така мисля. Де да знам. Когато обичам е толкова безрезервно, че направо издигам в култ любимата. Тя няма недостатъци. А любовта има само едно лице ( противно на последния анонимен пост). Това за високоинтелигентните е простотия. Почнеш ли да смяташ кой, какво, защо... пиши се бегала. И така ще е до момента, в който разбереш, че си изпуснала влака. След това има само два пътя. Да се вкопчиш в първата спасителна сламка или... да станеш верен последовател на Лили Иванова. Сама до край.
Аз лично не ти пожелавам това, а напротив. Пожелавам ти да спреш да мислиш с главата, а да мислиш със сърцето. Тогава дори и жаба, принцът ще е само за теб.

цитирай
12. cocolina - много философски написано
31.05.2009 00:20
и вярно:) Браво на теб. А за това което последно споделяш - пожелавам ти нещата да са спряли до там и човекът да не залита повече в тази посока, което не е невероятно.
цитирай
13. viki11 - Аз бих казала, че е много по-лесно... в нашите очи.
20.06.2009 20:38
Трябва ти да се научиш да обичаш, да научиш какво е любов. Иначе ще гониш вятъра.
цитирай
14. viki11 - И още нещо. . . изобщо не уцелваш в...
20.06.2009 20:41
И още нещо...
изобщо не уцелваш верните хора.
Бягаш, когато не трябва и се слагаш, където не става. Грешиш в изборите. И в тези :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552667
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!