Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2009 19:03 - Влюбена
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8354 Коментари: 22 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Стоя и си мисля за него.. За колко кратък период от време превзе мислите ми и сърцето. След всичко случило се през 2008-та година не очаквах да се влюбя и да заобичам някой. Та аз дори бях намразила мъжете.. След толкова много наранявания, лъжи, предателства, болка и сълзи дори и не исках да чувам за връзка. Бях загубила надежда, че някога ще срещна човек, на който да вярвам и който да обичам. Бях се отдала на самотата. А понякога се лутах отчаяно с кой ли не.. В определени мигове бях щастлива, а в други нещастна.. Чувствах се ограбена, безсилна, изморена.. Но въпреки всичко продължавах отчаяно да търся, но все попадах на такива индивиди, които ама изобщо не ми допадаха и ме отблъскваха на километри от тях. Колкото и да се опитвах да им дам втори шанс не се получаваше- вместо да ми допаднат с нещо, те още повече ме разочароваха и отблъскваха от себе си.. Мъжете си играеха с мен, аз си играех с тях.. Нараняваха ме тези, които исках и държах на тях, а аз наранявах тези, които държаха на мен.. Мразех се. Исках да се променя. Исках да срещна някой, който наистина си заслужава и който наистина ще обичам. Но бях спряла да го чакам и търся, защото видях колко е трудно..
Но той сам се появи, неочаквано за мен. Поредната среща от интернет.. Допадна ми, но честно казано не очаквах нищо. Както казах вече бях изгубила вяра.. Обаче се видяхме и втори път, дойде да ме изпрати и ме целуна. Аз бях изненадана, но отвърнах на целувката му. След това ми беше някак кофти, чувствах се несигурна в себе си.. Прекалено бързо се случиха нещата и не исках да го подведа и нараня, защото той определено не го заслужаваше. 
Но сега и за миг не съжалявам, че нещата се случиха толкова бързо и неочаквано.. След всяка следваща среща усещам, че започвам да го обичам все повече и повече..  Той наистина е страхотен. Специален. Чувствам го много близък. Имам му пълно доверие, мога да му споделя всичко. Постоянно е в мислите ми, в сънищата.. И най-важното нещо- за първи път през живота си изрекох думите "обичам те". Чак не мога да повярвам.. Досега на никой не ги бях изричала лично. И искам да продължавам да му го казвам, но най-вече да продължавам да го обичам, защото той го заслужава. Не искам да го загубя. Вече намерих това, което търсех и не искам и да си помислям за друг. Стремя се да не допускам грешките, които съм допускала с другите.. Също така гледам да не се влияя от чуждото мнение.
И най-хубавото е, че чувствата ни са взаимни! Обичам го и искам да продължа да го обичам.. Не искам никой и нищо  да застава между нас! 
С него ми е толкова приятно.. Когато съм в прегръдките му забравям за всичко друго.  Щастлива съм!
Той е толкова мил и добър.. Всичко е като сън, който не искам да свършва! Имам нужда от него и любовта му, за да се чувствам жива!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Е, значи има полза от Интернета.
22.01.2009 19:43
Е , значи има полза от Интернета .
цитирай
2. daydreams - Браво
22.01.2009 19:53
Радвам се за теб. Аз пък съм точно в периода на търсене, страдане и отчаяние. И мразя мъжете! Дано някой ме опровергае:)
цитирай
3. viki11 - Винаги си била абсолютно бърза във ...
22.01.2009 20:03
Винаги си била абсолютно бърза във влюбванията и разлюбванията. Интересно, че се учудваш! :)
цитирай
4. viki11 - lubara, за душата всеки ден има с...
22.01.2009 20:07
lubara,
за душата всеки ден има смисъл в интернет. Тя не излиза от там и тази форма на смяна на опити за завързване на връзка. Или иначе казано, разнообразие.
Голяма е ползата и разнообразието й.
цитирай
5. annamolly - Радвам се за теб :) И малко ти зави...
22.01.2009 20:16
Радвам се за теб :) И малко ти завиждам, благородно разбира се :) Само през розови очила да виждаш за напред :)
цитирай
6. realna - любовта винаги
22.01.2009 20:42
любовта винаги ,така започва като красива приказка ,,от нас зависи дали ще съумеем да я запазим такава каквато е била в началото .Малко успяват -пожелавам ти ти да си от малкото ......
цитирай
7. kdraganof - Повярваи ми аз сега се чувствам като ...
22.01.2009 22:07
Повярваи ми аз сега се чувствам като теб и не виждам изход,не че съм намразил жените но всичко е толкова объркано,че всеки се е замислил за работата си и как да прецака някои.А аз търся любов секса за един два пъти като че ли не ми доставя удоволствие,и искам нещо истинско дано скоро ми се случи нещо като при теб искрено се радвам че си щастлива.
цитирай
8. анонимен - Душичке, радва ме това, което пр...
22.01.2009 22:42
Душичке, радва ме това, което прочетох. Аз, макар на 25 търся все още :). До всички тъжни, огорчени, отчаяни, невярващи - Never fall back! :)
цитирай
9. анонимен - Поздравявам те ....
22.01.2009 23:20
МОИТЕ ПОЧИТАНИЯ,ЕДНА ВЛЮБЕНА ДУШИЦЕ!!!
Как ми се искаше да съм го написала аз...от началоТО до ...средата....
Аз все още буксувам и чакам да срещна истинския...никого не искам да използвам, но и не давам повече д а ме ползват .....а искам д а те питам...пишеш че е взаимна любовта–сигурна ли си? Как го разбираш че не е поредната сценка...май ОСКАРИТЕ няма да стигнат...
Питам те, защото аз повече не вярвам...една моя позната казваше–кое е по доброто–да обичаш или да бъдеш обичан....и после допълни, за мене да бъдеш обичан винаги е било по добре....не познах.
Дано този път наистина да е ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ ,както казваш, дано не виждаш всичко през розови очила....
СИЛНАТА ЛЮБОВ КЪМ НЯКОГО,прави ненужна любовта към многото.По какво познаваме че е истинска ЛЮБОВТА ,ДУШИЦЕ,КАК БИ Я ДЕФИНИРАЛА ако можеше?
поздрави– момина сълза
цитирай
10. pasti4ka - viki11 - самодоказала се навред ...
23.01.2009 00:15
viki11 - самодоказала се навред дърта злобна заядлива мома :)
dusha, радвам се за теб, аз все още не съм срещнал такава любов, но знам че за всеки я има и идва точно навреме.
цитирай
11. анонимен - Душичке, сладурке...
23.01.2009 02:02
Ако знаеш колко благородно ти завиждам :) ...с нетърпение очаквам нова любов, която да ми донесе душевна радост, а не да разбива сърцето ми, (както беше 1 път ;( Все още се скитам и търся моя принц, и знам, че ще го срещна... Бъди все така щастлива и влюбена :))) Анита
цитирай
12. mupo - Прекланям се пред красотата на с...
23.01.2009 21:21
Прекланям се пред красотата на споделената любов :) .
цитирай
13. 1001usmivki - Поздрави
24.01.2009 04:34
Много се радвам, че сте открила щастието си!
Когато ЛЮБОВТА е истинската, тя преодолява всички изпитания по пътя си!
Пазете си я, това е най - истинското нещо, което може да си подари човек!
цитирай
14. eleonoraknyazheva - Стискам ти палци:)
24.01.2009 10:31
:)
цитирай
15. viki11 - Много държа да се имаш к ато изказ , копирам...
24.01.2009 22:00
pasti4ka - viki11 - самодоказала се навред ...
23.01 00:15 viki11 - самодоказала се навред дърта злобна заядлива мома :)

Освен че душицата влиза да се коментира от други никове, държи и доста надут и груб тон, а после се чуди , откъде й идват неудачите. Мълчи, търпи, но само неанонимно. А анонимно си показва рогцата, много са нетърпими.


Не, не е достатъчно да има любов. Трябва и агъъъллл.
цитирай
16. dusha - хаха
24.01.2009 22:13
Вики11, не влизам да се коментирам.. каквото имам да казвам си го казвам.. не съм луда като тебе.. да си въобразявам разни неща.. че например съм твоя позната от реалния живот! хаха
цитирай
17. bodigarda - ehh
24.01.2009 22:18
hubavo e da si vluben, radvam se za teb
цитирай
18. анонимен - ох, душичке, душичке като те знам ...
24.01.2009 22:23
ох, душичке, душичке като те знам каква си, чак съжалявам момчето. ама дано този път наистина си намерила любовта, че иначе лошо..
цитирай
19. viki11 - Знам, че вече трудно издържаш, но си го заслужи. И да те цитирам...
25.01.2009 02:50
не съм луда като тебе..

Ти си било много добра!!!!!
цитирай
20. psychotherapy - Както се казваше в една песен : &q...
25.01.2009 15:40
Както се казваше в една песен : " Любовта е по-силна от всичко...."
цитирай
21. анонимен - Да се ЗАПОЗНАЕМ КАЗВАМ СЕ СТОЯН
30.05.2009 12:41
хейй, Анита не го търси слънце, той сам си те намери... ако не вярваш скайпа ми е: tqnkata80
цитирай
22. ov41ca - Хахахахахахаха :))) Познавам П...
04.08.2011 23:49
Хахахахахахаха :))) Познавам Пастичката и той НЕ е Душата. Горката Вики май наистина е доста стара, вече я обливат горещи вълни и й се привиждат разни хора от отвъдното :)))))) Или не ти изнася, че всички виждат колко си зле без самата теб, а?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552615
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!