Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2007 23:10 - *****
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1553 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2007 21:40


Исках да ти кажа от известно време,
Исках да ти го кажа, когато се протягаше към чашата за чай в кухнята си
Исках да ти го кажа, когато лунната светлина галеше лицето ти
Когато почувствах сърцето ти, биейки лудо върху гърдите ми
Но най-вече исках да ти го кажа последната вечер, когато те видях,
докато те държах в ръцете си,
гледайки любимото ти лице
разбирайки наблюдаващо ме, тиха.
Неподвижен, но толкова в теб.
Толкова силно исках да ти кажа това.
Думите всеки път погалваха устните ми като измамник,
само за да изчезнат като свирепа буря,
излязла над океана, за да излее гнева си само над него,
незабелязана от никого.
Моля се да ги чуеш, заради това, което са,
да ги почувстваш, заради това и да не ги помрачиш със знанието,
че те сa отделени от желанието да им отвърнеш .
Моля те вземи ги в сърцето си
и ги почувствай със затворени очи и отворена душа
само за момент,
моят глас нашепвайки ги нежно в ухото ти с целувка
когато се усмихваш, когато главата ти леко се извърне за танц,
когато пръстите ти обвиват чаша с вино, когато се държиш дръзко, когато се смееш,  когато стискаш ръката ми,
когато шепнеш името ми сърдито,
когато сърцето ти бие лудо върху гърдите ми в страстна прегръдка,
когато ме обичаш.
Това, за което съм тъжен е егоистично.Тъжен съм, заради Господ, който е разпределил времето така"

"Fall " by Eric Schaeffer



Гласувай:
0



1. dimage - :)
09.04.2007 23:21
невероятно красиво....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552813
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!