Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2022 22:09 - Равносметка 2022 година
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2790 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ето... Отива си и тази... Моята година... В която се сбъдна това, за което толкова много мечтах, жадувах и се борих... Сега стои до мен, гледа ме, а на мен чак не ми се вярва, че е истина... 
Беше определено трудна година... Януари започна с доста кофти емоции .. в един и същи ден се оказах с два положителни теста- за Ковид и за бременност... Но за съжаление бремеността приключи още след ден, когато прокървих... Плаках много... Четвърта неуспешна бременност... Но си казах, че няма да се откажа и още към края на месец март видях двете чертички. Беше трудна бременност предвид здравословните ми проблеми или по-скоро рискова... Започна пак с кървене, но малкият се оказа герой. И през ноември се роди той - моят син. Моята мечта... За съжаление едно ми се даде, друго ми се взе ... След раждането изживях голям ад и стрес.. мислех, че умирам .. доста сериозен здравословен проблем, за който на този етап лекарите все още не могат да ми помогнат... Доста съм отчаяна и притеснена, но ще се боря... Ще се боря и надявам се отново да съм здрава и всичко да ми е наред, за да може детето ми да има майка... Нормална, здрава... За да мога да се грижа за него ... Само това искам.... Да се възстановя... Да бъда здрава.... Всички да бъдат здрави.... 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
31.12.2022 22:17
Честита радост, dusha! Нека всички трудности останат в 2022, а в 2023 - всички трудности да намерят своето най-добро, най-правилно, конструктивно и бързо решение.

Поздрави :-)
цитирай
2. mikolaj - Сила
01.01.2023 09:12
Майката има огромна сила! Ще оздравееш! Желая ви дълъг и радостен живот с детето- нека те радва и дава смисъл на живота ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534493
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!