Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 19:53 - Дали щях да те обичам ако беше такъв какъвто искам?
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1672 Коментари: 5 Гласове:
4



Чудя се дали щях да те обичам ако беше такъв какъвто искам? Искам неща, които всъщност едва ли биха ме направили щастлива.. Неща, които съм получавала от други, но не съм оценявала. Неща, които не заслужавам.. Защото каквото и да направи човек за мен, то аз вечно ще съм недоволна и ще търся някакъв проблем.
Сега проблемът ми е безразличието и студенината, въпреки влюбения поглед и въпреки обичта..
Но преди когато имах топлина също не бях доволна.. Любовта и вниманието ме задушаваха.. Телефонът ми пареше от обаждания продължаващи час и от хиляди смси.. Постепенно това толкова ми омръзна, че се налагаше да си изключвам телефона или поне звука.. А това определено не беше правилната тактика и на хората отсреща едва ли им е било приятно.. Държаха на мен, искаха да ме чуят, а на мен ми беше станало толкова досадно, че ги "разкарах" от живота си.. Всъщност те сами се оттеглиха и с право. Ето това не мога да разбера- защо при положение, че не обичам да ми "досаждат" по телефона, сега го правя на проблем? Е, да, определено е проблем ако си с някой от 9 месеца, а той и веднъж не ти се е обадил без причина, за да те чуе.. Но дали ако ми се обаждаше всеки ден щях да го обичам както сега или щеше да се превърне в досадник, който не мога да понасям?! По-скоро второто. Щях да вдигам с досада и нямаше да ме радва факта, че ми звъни през 5 минути, за да ме чуе. Така че това не би трябвало да ми тежи. Но ако го правеше поне веднъж в месеца щях да бъда щастлива..
Другият "проблем", който ме мъчи е, че не признава никакви празници или по-точно уж забравя за съществуването им. Няма Свети Валентин, няма 8-ми март, няма именни дни.. Остави, че не съм получила нищо дори и едно цвете, а и не ми честити.. Но като се замисля пак на дълбоко преди като са ме затрупвали с подаръци и мили жестове пак съм била недоволна. Всъщност никога не съм държала на подаръците, никога не са ме радвали.. А и не ги заслужавам! Защо ли? Защото последния път, когато ми подариха цвете аз буквално го изхвърлих.. Е, не съвсем, но го бях прегънала на няколко части, за да го скрия докато се прибера, за да избегна въпросите това от кого е. После го потопих, но вече беше умряло и не след дълго замина в кофата за боклук. Т.е. аз съм една идиотка, която не заслужава нищо! Чудя се дали ако сегашния ми приятел ми подаряваше цветя и се сещаше поне за празниците щях да бъда доволна? Едва ли.. Това по никакъв начин нямаше да засили чувствата ми. Т.е. пак нямам право да приемам това за проблем и за някаква кофти черта в него, която не ми допада.
Другото, което ме мъчи, тежи и притеснява е характера му. Т.е. това, че е доста изнервен. Скандала бързо пламва между нас, а това хич не ми харесва. Представям си ако живеем заедно и се появи някакъв наистина сериозен проблем- сигурно ще бъда пребита. Но това са само мои предположения. Все пак куче, което лае не хапе, но пък да не забравяме, че е куче..
Готов е да отида са се скара и набие човека на улицата, който ме е обидил, но мен това не ме радва.. Днес него, утре мен.. Но пак предположение, може би прекалено много ме е страх. Дали ако беше някакъв страхливец и добра душа, която се бои дори от муха щях да го обичам? Едва ли.. Уж бягам от това, но май точно затова го обичам, защото е силен и борбен!
А и аз си търся кавгите.. Понякога не си меря приказките и определено обичам да се заяждам.. Уж искам да угася огъня, а продължавам да слагам и не само дърва ами и бензин, а после се чудя защо е станал пожар.. Може и той да има вина, но мисля, че по-голямата вина е в мен. Защото аз след около третия-четвъртия месец започнах да се оплаквам. Тук в блога, сред приятели.. Той е такъв, той е онакъв, нещата не вървят.. А съм сигурна, че той почти нищо лошо не е казал за мен! Така и не можах да приема, че той просто е такъв. По-различен е, по-студен, но и по-истински! Точно това, което съм искала, а защо съм недоволна! По дяволите,  защо не знам какво искам? Докога ще захвърлям щастието си заради някакъв каприз? Та аз дори не го заслужавам...

 

 

 



Тагове:   обич,   дали,


Гласувай:
4



1. firefly1 - Стига с тези самообвинения!!! Ако ...
04.09.2009 21:49
Стига с тези самообвинения!!! Ако човек е щастлив с някой няма да забалязва,че нещо не е наред във връзката. Имам чувството ,че и сега и преди с другите ти гаджета си искла да си самовнушиш, че ги обичаш, а ти просто не си ги обичала и си се мъчила да запазиш връзката, за да не си сама. Не трябва да се самообвиняваш,че си се държала по този начин, щом си го правила, значи си имала причина. Ти го обичаш или по-точно си мислиш, че е така защото в него виждаш това, което ти не си. Той е борбен и ти си мислиш, че като той е такъв ще ти помогне да станеш и ти такава, но така нищо не става. Трябва да се научиш, да си смела, борбена и решителна,а не да търсиш мъж, който да ти бъде патереца в живота, сама трябва да тръгнеш по своя път.
Това " Все пак куче, което лае не хапе, но пък да не забравяме, че е куче.. " може да е вярно за кучетата, но не е вярно за хората! Ще ти кажа от личен опит, че един мъж който крещи, псува и прави чести сканадали е склонен, да те удари и дори убие в състояние на афект. Такива хора са зле с нервите и лесно се палят(а като стане това не се знае какво могат да сотрят), но поне после бързо им минава. Иначе могат да се най-добродушните хора, да направят всичко за теб, но ядосаш ли ги просто не трябва, да си им насреща. Така,че трябва и върху това да помислиш!
Казваш, че той те обича, а с какво го е доказал? С това, че сте заедно ли само? Това не е никаво дакозателство има много причини, поради които може да е с теб, без да те обича.
Не знам защо го идеализираш и изкараваш себе си по-черна от дявола?!
Викаш кой ще те търпи толкова време, а него кой ще го търпи с това студено поведение, с това че че се държи егоистично, като мисли за собствените си занимания и интереси и после за теб, с това че за 9 м не ти е подарил нищо, че не е направил нищо за теб, че си му последната грижа в списъка с дневни задачи и на всичко отгоре и това и супер изнервен...
Това е моето мнение и приятелски съвет, а пък ти не си длъжна да се съгласиш с мен! :)
цитирай
2. lagrima - Човек оценя какво е имал, когато го ...
05.09.2009 19:24
Човек оценя какво е имал,когато го загуби..Не се обвинявай толкова.Седни и опитай да си поговориш с него..,да му кажеш какво ти харесва и какво би ти доставило удоволствие.Но от личен опит ще ти кажя,че вероятността,това да поуправи нещата,е много малка.Нали знаеш вълкът козината си сменя,но нрава-не.
Не забравяй,че веднъж се живее и живота е кратък,не го пропилявай с човек,който не те заслужава.
цитирай
3. dusha - lagrima,
05.09.2009 19:26
много пъти сме разговаряли, но не е имало промяна.
цитирай
4. rusenskovareno - По дяволите това адски много ми н...
06.09.2009 13:24
По дяволите това адски много ми напомня на една стара история и за думите на едно момиче, които тя така и не изрече! :-)
цитирай
5. kassss - dusha,
07.09.2009 12:28
има една сентенция, която е една от любимите ми - Това, че някой не ни обича и не изразява обичта си по начина, по който ние го правим, не означава, че не ни обича истински. Помисли над нея ... Хората са различни и по различен начин изразяват чувствата си, въпросът е дали ти си щастлива с този човек или не. Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534840
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!