Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 19:24 - Пътищата на съдбата
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2148 Коментари: 3 Гласове:
0



Има ли съдба? Или всичко зависи само от нас? Много пъти съм се питала това, но съм стигала до различни  заключения. Понякога смятам, че има съдба и каквото и да прави, човек не може да избяга от нея. Писано ли ти е да се случи нещо- ще се случи. Както казват хората "Ако ти е писано да се удавиш, няма да се обесиш" и сигурно е така, кой знае..
Понякога ти се случват толкова странни неща, за които се чудиш как е възможно да станат.. Все едно се въртиш в омагьосан кръг и колкото и да бягаш Тя-съдбата ще те стигне.
Ако животът е филмът, съдбата сюжетът, режисьорът- ти самият, значи зависи от теб какъв сюжет ще съставиш.. А след като го съставиш трябва и да го изиграеш- т.е. да изживееш живота си.
Склонна съм да вярвам, че съдбата съществува. Случвали са ми се толкова чудати неща, че не мога да приема, че са случайност. Трябвало е да се случат и то точно с мен! Но пък съдбата в повечето случаи ти дава избор и тогава е твоя шанс да промениш нещо.. Все едно съдбата е път. Път, на който някой те е поставил и ти трябва да вървиш по него.. По пътя срещаш и болка, и радости.. Срещаш и други хора, които вървят по пътя.. Някой са добри, други злобни.. Трети пък искат да вървят заедно с теб по пътя.. По пътя опознаваш хората, опознаваш себе си, опознаваш и Пътя (животът). Случва се да вървиш много време, а всъщност да не стигаш до никъде, просто тъпчеш на едно място.
Понякога пътят се разклонява.. Появяват се още няколко пътеки-една, две, три; тези пътеки са възможностите за промяна, за нещо ново и различно. От теб зависи кой път ще избереш- дали старият и познатият, или някой нов, криещ нови възможности, но и рискове.. От теб зависи  дали ще вървиш сам по пътя или ще извикаш някой друг пътник да ти прави компания...
Пътища много... От теб зависи по кой път ще тръгнеш.. Следователно има съдба, но не си напълно зависим от нея. В повечето случаи от теб зависи всичко..



Тагове:   съдба,


Гласувай:
0



1. mikaela19 - Тя е написана и зависим от нея:)
06.07.2009 19:42
Съдбата е написана на всеки.Дадено нещо може да го забавиш или заобиклиш,но пак се стига до каквото ти е писано.
Съдба и орисия,аз така казвам.
На всеки е различна:)
цитирай
2. cecka1504 - Една моя приятелка обича да казва, а ...
07.07.2009 07:16
Една моя приятелка обича да казва, а аз обичам да я повтарям - няма нищо случайно!
цитирай
3. viki02 - Разбира се, че зависи от мен. Явно ...
07.07.2009 13:05
Разбира се, че зависи от мен.
Явно имаш много излишно време да се занимаваш с глупави безмислени писаници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547826
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!