Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 21:08 - Ужас!!!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2869 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 11.10.2007 18:30


.

.

.























Искам този постинг да остане празен..
Просто да ми напомня за днешния ден...
най-ужасният, или по-скоро най-прекрасният, късметлийски ден...
Някой ден ще разкажа за какво става на въпрос..
Сега не съм в състояние да пиша...
Но този ден няма да го забравя никога..
За миг живота ми можеше да се преобърне..
Всъщност...
За миг живота ми нямаше вече да е живот...
Може би сега щях вече да съм на небето..
Колко кратък е живота..
Жалко...
И в такъв момент осъзнаваш толкова много неща...
.
.
.
.

Спирам дотук...
Подробности някой друг път..





ТОВА, КОЕТО НЕ НИ УБИВА НИ ПРАВИ ПО-СИЛНИ!!!!!!

Ще, се оправя...
утре всичко ще е просто ЛОШ спомен...









Благодаря ти Господи, че ме (ни) спаси!!!!












Тагове:   ужас,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - слава Богу, че не се е случило нищо ...
12.10.2007 20:30
слава Богу,че не се е случило нищо лошо в крайна сметка..
пази се!
цитирай
2. анонимен - Абе Господ. . . късмет си извадила.
10.10.2012 19:16
Абе Господ...късмет си извадила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534966
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!