Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 17:43 - Не можеш ли просто да ме обичаш заради човешката ми същност!?
Автор: dusha Категория: Забавление   
Прочетен: 2365 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Една вечер миналата седмица с приятелката ми си бяхме легнали. Страстите започваха да се нажежават, а тя внезапно каза: "Не съм в настроение, искам само да ме прегърнеш." "Какво ?!, Какво трябва да значи това ?!?" - подскочих аз. И тя изрече думите, от които всеки мъж на планетата се опасява ... "Ти не си на нивото на моите емоционални потребности като жена, така че аз не съм в състояние да задоволя твоите плътски желания на мъж." На моя втрещен поглед тя отговори: "Не можеш ли просто да ме обичаш заради човешката ми същност, а не заради секса ?"
Осъзнавайки, че тази вечер няма да си го получа, се обърнах и заспах. Още на следващия ден си взех почивка и посветих времето си на нея. След прекрасен обяд отидохме на пазар в голяяяям неназован МОЛ. Обикалях с нея докато пробваше няколко скъпи парцала. Не можеше да се реши кой й харесва и затова и казах, че просто ще вземе всичките. Искаше и нови обувки за парцалките - да вземем по един чифт за всяка комбинация - бях отново ларж. Отидохме и до бижутериите - взе си чифт диамантени обици. Абе с една дума - беше на върха на щастието. Сигурно си е помислила, че съм на ръба на лудостта. Помислих си, че ме изпитва - поиска гривна за
тенис, при положение, че изобщо не играе. Обаче аз я хвърлих в музиката - "Разбира се, скъпа."
Беше пред оргазъм от възторг. Усмихвайки се и разтреперана от вълнение най-накрая каза: "Мисля, че това е всичко скъпи, хайде към касата." Едвам сдържайки се, измрънках: "Нее, мила, не съм в настроение." Лицето й побеля, ченето увисна в не доизречено "КАКВО?" И тогава додадох: "Скъпа! Просто исках да подържиш тези неща за малко. Ти не си на нивото на финансовите ми възможности като мъж, та да мога аз да задоволя твоите женски потребности от пазаруване." И когато се изцъкли оня усмъртителен поглед, прибавих: "Защо не ме обичаш заради това, което представлявам като личност, а не заради нещата, които ти купувам ?!"
Очевидно и тази нощ няма да има секс!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. danidandan - хихи :)
17.06.2009 17:56
правилно ;)
цитирай
2. анонимен - mm....
17.06.2009 18:11
tochno tka ..bRayYy :)
цитирай
3. romanticgirl25 - да бе правилно-кое му е правилното
18.06.2009 17:42
явно всичките мъже са полудели...ако историята е вярна..пиятелката ти е била права че гледаш на нея като на плът, ноне е трябвало да ти го казва по толкова дързък начин-но и ти си я зашементил с отговора:)защо винаги доказвате на жената че я обичате чрез секс-или нееее-вие искате да се почувствате като тирани над тях, да контролирате положението, а когато жената има пролблеми и търси вашето съчувствие или изказва емоции вие нямате нерви да ги слушате. и те са длъжни въпреки това да ви отговарят на всички очаквания, да ви са роби. щетви кажа моя пример-запознахме се случайно-сл 4 месец дойде да ме иска да се сгодим. обичахме се -но той добре се беше постарал да си скрива същноста си. и се започнаха мъките. сестра му искаше да им наплатим уж от неговия апартамент половината и чак тогава да живеем там. чак когато заопчнаха да го командват и го накараха да напусне добре платената си държавна работа видях че ме е лъгал-че не е за мен- изобщо не мислел че ме обича просто искал само да угоди на майка си да се ожени бързо. явно тя си го е знаела какъв е. не ме изслушваше. интересите които уж имахме в тези предишни месеци изчезнаха. той стана плах и изобщо се чудихме какво да говорим
отидохме там с мисията да си плащаме парите макар че аз имах апартамент но той ината прост не искаше да бъде там а аз да съм му робиня у тях-така и стана-тя имаше частен бизнес а аз въртях вс в кухнята. и вече видях същвността му-едно лайно което не омже да взема собствени решения-заради нея-...тя го командваше и той не се дърпаше изобщо. а когато ми се караха или нещо др той не ме защити ни един път. веднъж се скарахме жестоко когато разбрах че друг апартамент е приписан на името на сестра му а тя се оплакваше че няма къде да живее. аз бях на изпит и майка му му казала да сподели какво го мъчи и той казал вс-тя ме намрази и му забранила да бъде вече с мен обаче без да знаят вс той дойде да ми каже че тя е откачила и ще ни раздели . аз и без туй не го обичах вече защото един път той не се поколеба един път да ме защити и да бъде на моя страна. и така когато разбрала че ме е взел от изпита ми-ниизгони и двамата. тогава аз отново го приех и заходихме помъките. апартамента в предишния град го заключиха и се наложи да спим по офисите. през тоя период майка му правеше магия за да го раздели от мен от яд че аз мога да го контролилам а тя не. и той след 2 седмичен контрол ми заяви че трява да севърнем защото не съм знаела тя накакво е способна. и отиде да си спи притях. тогава видях че явно той не ме обич повече от майка си и тя е по важна. тогава в гнева си напуснах работа-ако бях по силна щях да си остана но не исках да ме обиждат всеки ден. и така казах му че след като майка му е по ценна да си върви за да му бърше дупето. и след това в гнева си написах гадно писмо с неговите недостатъци-той умря от болка още ме обича моли чми се но майка му още го командва и знам че акосгрешадаго прибера обратно няма да изпълни Моите! моите емоционални потребности като жена, така че аз не съм в състояние да задоволя твоите плътски желания на мъж и да го понасям повече. и така още го е срам да си вземе багажа от мен. Не бъдете животни мъже -не можете да искате само секс от жената и да и давате само това като го наричате любов-люббов е уважението пред другите, защитата, желание за разговор, подкрепа, доверие, и много други неща. А ние ще ви дадем ллюбов, семейно огнище, топлота, страст, деца когато вече сте омъжени, разбирателство, и секс разбира се , но не само това. Простете ми ако съм ви обидила, но вече е прекалено късно да спасяваш любовта когато си се интересувал само как да правиш секс поне 3 пъти на ден и да я лишааш от свободата и а тя вижда, че за вас не е представлявала нищо повече от парче плът, а това много боли....
цитирай
4. dusha - romanticgirl25
18.06.2009 19:50
тази изсторийка я намерих в интрнет, не съм я писала аз и не знам дали е реална
цитирай
5. viki11 - но пък е доста често преповтаряна в ...
20.06.2009 20:16
но пък е доста често преповтаряна в блога.
цитирай
6. анонимен - затова най-чисто е при проститутките
22.06.2009 17:29
знае се ясно кой какво дава и какво получава, увъртаници няма и цената се оказва най-ниска
цитирай
7. zorof - и все пак
23.06.2009 00:00
много вярно.и вече се отнася и за двата пола
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547688
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!