Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2008 21:29 - Мотивационно писмо
Автор: dusha Категория: Забавление   
Прочетен: 2371 Коментари: 1 Гласове:
0



Моля да бъда назначен на длъжноста приятел и сексуален партньор с изпитателен период, определен от Вас.
В подкрепа на това прилагам мотивационно писмо. Готов съм да представя и препоръки от бивши работодатели при поискване.
МОТИВАЦИОННО ПИСМО
Основната причина, поради която искам да постъпя на работа при Вас е, че отчайващо се нуждая от секс. Не виждам причини да го крия, особено при положение, че искреността за Вас е важна и чувствам, че имаме много общо помежду си. Знам, че ще работя във високо-конкурентна и динамична среда, понеже Вие сте ужасно красива и съм готов да положа всички усилия, за да останете доволна колкото и докогато може.
Моля, при разглеждането на тази кандидатура да вземете в предвид умението ми да правя секс без да свършвам девет часа и стремежа ми винаги да поставям женския оргазъм на първо място пред своя. В допълнение бих изтъкнал, владеенето на добър френски език, предимно устен, перфектен английски – най-вече в мисионерска поза, слаби познания по арабски заднишком. Любимата ми поза е с жената отгоре. Харесва ми заради дълбочината на проникването. Тя може да свърши по-лесно като определя сама темпото, пък и честно казано, допада ми да лежа по гръб и да я гледам как се поти.
Вярвам, че ще оцените уменията ми, доброто възпитание както и факта, че нямам проблеми с алкохола, наркотиците и хазарта. Самият факт, че сте прочели всичко написано дотук означава, че харесвате чувството ми за хумор или че намирате за забавна абсолютната липса на такова.
Като допълнително предимство моля да отчетете следното: мразя футбола и чалгата, не се интересувам от бой с кучета и не ми миришат краката.
Очаквам вашият отговор с огромно нетърпение и силно се надявам той да бъде положителен. 


PS Това го получих като писмо в един сайт за запознанства! :)


Тагове:   писмо,   мотивационно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miroslavavramov - А не
15.02.2008 10:49
това е убийствено яко;=)0000000000000
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534619
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!