Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2009 23:12 - Ще гласувам!
Автор: dusha Категория: Политика   
Прочетен: 1090 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Политиката никога не ме е вълнувала.. Било ми е все тая кой ще ни управлява.. И сега ми е все тая, но въпреки всичко с нетърпение очаквам да дойде утре и да гласувам! Защо да не се възползвам от правото си на глас?! Още не съм решила за кого точно ще гласувам. Дори не знам кои са всичките кандидати.. Общо взето ще е на тото и се надявам да оцеля 6-цата, т.е. правилния избор. Дали ще сгреша в избора си- не мисля! Ще сгреша ако не отида да гласувам! Затова ще гласувам! Може да не се вълнувам от политика, но се вълнувам от това, което се случва! Искам промяна за България! Положителна промяна! Дали е възможно.. не знам, може би зависи от нас- от мен, от теб..
Иска ми се повече млади хора да отидат да гласуват! Не отнема толкова време и не боли.. Ще гласувам за 3-ти път. Двата пъти бяха неуспешни- т.е. избраха този, който не исках! Но не това е важно.. Поне изказах своето мнение като подкрепих някой, след няколко часа също ще го направя, а вие? 
Оптимистка съм. Искам да живея в България и вярвам, че един ден тя ще бъде едно приятно място за живеене!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Поздравления за позицията !
06.06.2009 23:13
ИЗБОРНО
Защо се двоумиш – гласувай
неволите ли свършиха по тази земя
защо се подозираш – не пасувай
и не се оставяй по течението на врага

Защо мълчиш – викай
а ясно изрази позицията си пред света
защо стоиш – пускай я
бюлетината на твоята мечта

Защо не вярваш – излизай
изборния ден е надежда свидна
защо си се навел – изправяй се
ще решат вота вместо теб отстрана

Защо се кориш – надигай се
малко ли бяхме омотани с лъжа
защо се страхуваш – пристигай
и не се отричай от човешките съдба

Защо не вярваш – триумфирай
не оставяй децата си в нищета
защо се обричаш – не спирай
а се бори и отстоявай позицията
Публикувано от - kleopatrasv
цитирай
2. nakom - абе тъпа патко
07.06.2009 00:20
така хубаво си пишеше за ЛЮБОВТА.Пиши си пак за нея ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3548030
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!