Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2007 00:09 - Две очи разплакани!
Автор: dusha Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 9908 Коментари: 7 Гласове:
0



Сетих се за нея. Колко много я обичах.... и не само аз, много хора я обичаха, но съдбата реши така и ни я отне. Няма я, вече не е сред живите.. :( Чудя се помни ли я още някой? Всички я помнят, но слуша ли я още някой? Румяна, онази прекрасна певица, с хубавия глас? Помниш ли я?

imageimage
image
imageimage

С онази красивата дълга коса и божествения глас. Тя не беше като днешните изкуствени певици. Тя беше страхотна дори и без силикон в гърдите и устните...
Но н
а 30 юли 1999 г. в тежка автомобилна катастрофа изпълнителката загина и остави най-хубавите си песни да живеят завинаги в сърцата на феновете! 
Тя беше моята любима изпълнителка. Всичките и песни ми бяха любими. Още ги помня, още ги слушам с тъга... Ако все още беше жива щеше да е номер едно! 
Една седмица преди да почине бях на концерта й. Беше страхотно изживяване... Със сълзи на очите се сещам за нея!
Бог да я прости! Поклон пред светлата и памет! 
Такива като нея винаги остават в сърцата на хората!


Две очи разплакани
 
 

Моите сълзи няма да те трогнат,
твоето сърце не знае що е болка.

Две очи разплакани,
две сълзи горещи,
могат ли да разтопят
ледено сърце.

Ти не знаеш колко ме боли,
колко мъка ти ми причини.


Само ако мога леда да разтопя
всички твои грешки мога да простя.



http://www.vbox7.com/play:cd08c2d5


Тагове:   очи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gioia - имаше много
12.04.2007 00:12
хубави и нежни песни!
цитирай
2. sunyto - Моята любима нейна песен е"Без теб"
12.04.2007 14:22
Чух я в деня,когато научих,че е починала.Просто 5-10 мин...Първо чух песента,после разбрах....Много ми стана гадно.Но такъв е живота.
цитирай
3. анонимен - obi4am te
18.05.2009 19:48
bez teb jivota e gaden bratpv4etke nqmahme ogromnoto vreme daje da se opoznaem az bqh savsem malka kogato ti napusna toq svqt no ne sam te zabravila daje peq tvoite pesni navsqkade...:(
цитирай
4. анонимен - Вечната Румяна
23.11.2009 21:49
Тя е и с остава номер едно!Завинаги!Невероятна жена и майка!Перфектна във всяко едно отношение!Тя винаги ще живее в сърцата ни!С песните,с прекрасната си усмивка и харизма на светица!
цитирай
5. анонимен - Вечната Румяна
23.11.2009 21:55
Не съм анонимна,казвам се Даниела Костадинова и съм от Велико Търново.Смятам,че най-малкото което могат да направят нейните колежки е да направят концерт с нейните песни в нейна памет!Все пак тази година е 10 годишнината от загубата и!Поклон пред паметта и!Винаги ще я помним и обичаме!
цитирай
6. анонимен - ALEKSANDRA
10.06.2010 11:58
Beshe naistina N1 .....
цитирай
7. анонимен - прекрасна певица, добра, красива и ...
05.02.2011 22:07
прекрасна певица , добра , красива и със сигурност номер едно !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534683
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!