Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2019 17:16 - Равносметка 2019
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 855 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Започвам с това, което съм си пожелала края на 2018 г., да видим кое успя да ми се случи.... 

За новата 2019 г. година си пожелавам да съм много, много здрава и силна! Да запазим връзката и любовта си все така силна и истинска! Да съберем смелост за нови опити.. и това, което ни се даде и отне през 2018 г., да ни се даде и през 2019 г., но този път да не ни се отнема.. Може би това е, което искам вече.. да стана родител! Другото го имам, изживях го... и годините доста се навъртяха.. Време е! А и когато си с някой, който виждаш, че силно иска същото, дори повече и от теб.. няма как да не го искаш!

А сега равносметката...
2019 г. беше интересна година... имаше от всичко... 
Най-много ме боли, че загубих близък човек.. че вече го няма сред живите... че сега искам да споделя радостите си, които ми се случват, но.. няма как.. поглеждам към небето и знам, че от там ме закриля.. че се моли за мен... понякога се появява в съня ми.. и това ми стига... 
Иначе годината беше хубава... бях здрава и силна както си пожелах! Запазих връзката си и любовта! Не само, че събрахме смелост за нови опити ами успя да ни се случи чудото! Сега, разбира се, имам хиляди притеснения, но се моля този път всичко да е както трябва! Доста промени ми предстоят... Нов дом, семейство, нов член.. но се надявам всичко да е наред!
Сега събирам багажа си.. и си мисля за новата година... и за изминалите години... които толкова много се навъртяха... Хем съм щастлива, хем малко тъжна... 
За новата 2020 г. си пожелавам да съм здрава и много силна! Да родя здраво детенце, което да даде смисъл на живота ми.. да внесе радост в скучното ми ежедневие! Само това искам... да е живичко и здравичко... с другото все някак ще се справя! Искрено се надявам да ми се получи и със семейния живот... да успея да бъда хем добра домакиня, хем да запазя тръпката и любовта живи.. да има разбирателство и всичко да е наред.. 
Изпращам 2019 г. с благодарност и усмивка... 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552015
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!