Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2017 09:32 - Равносметка 2017 година
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1331 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отива си още една прекрасна година от моя живот.. Година на пътешествия, приключения, емоции, възможности.. Година, в която определено бях щастлива… и имах всичко, необходимо, за да се будя с усмивка.. но за съжаление имаше и моменти на недоволство, капризи, черни мисли.. И въпреки всичко беше наистина добра година.. Най-важното, бях здрава както аз така и моите близки! В работата всичко беше ОК. А любовта.. ех, любовта... за нея май ще замълча.. В любовта винаги нещо ми липсва.. винаги съм недоволна, винаги търся минуси.. а всъщност проблемът е в мен.. не мога да обичам... близостта ме плаши, задушава.. Но все пак през 2017 г. любов не ми липсваше.. връзката ми остана, но някак по-скоро приятелска отколкото любовна.. Когато с години си с един човек и няма развитие между вас всичко някак губи смисъл.. особено ако гледате в различни посоки и искате различни неща.. компромиси, компромиси, но накрая писва.. и се отчуждавате..
Това, което ме правеше щастлива бяха пътуванията.. имах възможност да посетя три държави, също така красиви кътчета в България, на които не бях ходила и разбира се, лятото на море! Пътуванията определено ме зареждат положително.. друго си е да се откъснеш малко от сивото ежедневие и да се наслаждаваш на красиви гледки.. 
2017 г освен на пътешествия е и година на книгите.. може би най-много книги съм прочела през тази година.. имам още 4-5 нови книги, които чакат да бъдат прочетене.. 
Бях и на няколко обучения, на които също си изкарах доста добре.. Мислех дори да запиша да уча още нещо, някак университета ми липсва, но засега се въздържах.. 
В общи линии това е за 2017 г.  определено не съм скучала! 
За 2018 г. си пожелавам да бъда здрава и да имам възможността отново да пътувам.. Всъщност всички да са здрави... Иска ми се да бъда малко по-добра.. да се науча повече да давам.. защото напоследък сякаш съм станала егоист.. 
Надявам се и в работата всичко да е точно, да няма нерви и проблеми. А за любовта... там не знам какво да си пожелая... нека годината ме изненада! :) 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547744
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!