Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2014 11:18 - Равносметка 2014 г.
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3629 Коментари: 0 Гласове:
1



 2014 г. за мен беше хубава и успешна година! Остави след себе си красиви спомени, които ще помня винаги! Единственото нещо, което не ми харесва е, че мина твърде бързо и неусетно…

Любовта ме срещна и колкото и да и се дърпах успя да ме приюти в своите обятия..

Да, беше трудно, беше сложно и все още е така, но все пак ми донесе много топлина и хубави емоции! Друго си е да се почувстваш обичан, желан, необходим, важен, специален… И въпреки всичко и всички мога да кажа, че през тази година бях щастлива в любовта! Дано през новата година съумеем да я запазим, защото няма нищо по-хубаво от любовта… от топлата прегръдка на любимия, от влюбения му поглед, от всички онези малки жестове, които означават толкова много… Може би тази любов ме промени малко.. Възвърнах си вярата в любовта, станах по-търпелива, опитвам се да правя компромиси и да давам повече от колкото съм давала в предишни връзки… Но той ми дава много повече в замяна! Благодарение на него, на добротата му, на любовта му и на търпението му, сме още заедно.. Много пъти го пренебрегвах, много пъти се държах лошо и несправедливо, дразнех се, заяждах се, ядосвах го, пробвах го как ще реагира в определени ситуации… но той издържа на всички мои изпитания и заслужи любовта ми! Вече все по-рядко се замислям на колко години е и колко по-възрастен е от мен… това са само цифри! Все по-рядко се замислям и как изглежда… та той има най-красивата и добра душичка! Единственото, което има значение за мен е как ме целува, как ме прегръща, как ми говори, как се държи с мен, как ме глези, как винаги гледа на мен да ми е добре… Страхотен е!

Друго за 2014 г. какво да кажа… В работата нещата бяха добре и сравнително спокойни! Моля се и през новата 2015 г. да бъда на работа и нещата да са добре!

През 2014 г. сбъднах и желанията, които бях запланувала да направя.. Завърших магистратурата си с пълно отличие и взех шофьорска книжка!

Имах възможността три пъти да видя морето, което ме прави много щастлива.. Още повече, че единия път бях с моя любим!

Изобщо 2014 г. бях много щастлива и я изпращам с едно голямо Благодаря!

През 2015 г. искам да съм здрава, силна и да запазя всичко, което ми се случи през 2014 г. Силно се надявам и вярвам, че ще е още по-успешна и красива година! Сигурна съм, че ме очакват много приятни изненади! 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540416
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!