Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2014 01:19 - ..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2667 Коментари: 0 Гласове:
2



 06. 06. 2014 г. Страхотен ден!!! Ще го запомня!!! Тази вечер не знам дали ще заспя, но ще си легна доволна и удовлетворена от днешния ден!!! 
Е, на работа не беше перфектният работен ден, но пак беше ОК. А след работа.. с разтреперано и свито сърце взех важно решение!!! То го бях решила от много време това, от години, но все не събирах смелост! Казвах си, че няма смисъл, че ще се проваля и т.н. но вече не ми пука!!! Пробвам и това е!!! Каквото стане!!! И да успея и да не успея поне ще знам, че съм опитала!!! А аз ще успея- това е ясно!!!
След това имах и страхотна вечер.. бях на гости в една приятелка... Бяхме само трички, но си прекарахме страхотно!!! Колко малко му трябва на човек.. за да си отпусне душицата и да се почувства щастлив!!! Не алкохол, не наркотици, не дискотеки.. мястото няма значение... Така се смяхме, че не помня от кога не съм се смяла така... Беше супер!!! Една запомняща се вечер!!! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547318
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!