Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2014 18:56 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1867 Коментари: 0 Гласове:
2



 Интересно как точно, когато мисля, че това е краят всъщност нещата продължават и то по доста по-добър начин..  В събота вечерта имахме не много приятна вечер и не много хубав разговор, след който си мислех, че повече няма да се видя с този човек! Бях си решила така за себе си, че това е последната ни вечер и край!!! Но кого ли залъгвам!!! Когато споделих с приятелката ми тя ме попита защо, а аз отговорих заради разликата в годините... Тя замълча, а след това каза... "Не са ти проблем годините, просто не си влюбена!". Замълчах. Наистина беше права... Може би точно това беше причината... не съм влюбена, не е мой тип, притеснявам се какво ще кажат хората... В началото най- много се притеснявах от родителите си.. как ще реагират, как ще приемат нещата... особено важно беше мнението на баща ми!!! Учудващо той сякаш прие добре новината, та дори вече на майтап го нарича "зет". Направих си труда да го проуча... Може да е грозно, но исках да разбера мнението на различни хора за него... хора, които го познават що за човек е!!! Все пак искам да знам с кой се занимавам, защото стигнахме доста далеко за доста кратък период от време!!! Никой не каза нито една лоша дума за него!!! Днес имах сериозен разговор с една колежка отново за него.. която го познава от дете.. и ми вдъхна много кураж и ме накара да се замисля!!! Може би прекалено много го подценявам и пренебрегвам!!! Той наистина е страхотен! Досега не съм видяла нищо лошо от него, нито дума, нито жест.. нима е виновен, че вече е на 40 г. и е сам!!! Размислих! Не искам това да е краят между нас! Не и сега! Ще му дам шанс! Ще дам шанс и на себе си!!! Кой знае, може пък тръпката и силната любов да се появят след време!!! В предишните ми връзки като е имало в началото силна тръпка и любов каква полза от тях, след като на втория месец се появяваха разочарования и любовта изчезваше!!! А и аз вярвам в съдбата и щом Господ ми го е изпратил след 3 г. пълна самота и изолация от мъже, значи е имало защо!!! И значи си заслужава!!! 
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534960
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!