Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2014 17:59 - .....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2469 Коментари: 3 Гласове:
2



 Един месец от началото на нашия романс! Точно преди един месец започна всичко.. е, не всичко.. нещата започнаха много преди това, но.. Ако преди месец знаех, че ще стигнем чак до тук не знам дали щях да започна... Не, не съжалявам, че опитах!!! Съжалявам, че някак си не изпитвам силни чувства към този човек.. А стигнахме твърде далеко... И сега е трудно да си тръгна просто така.. Няколко пъти опитвах да спра, да сложа край, но неуспешно.. Май след всяко мое намерение за край, нещата стават по-дълбоки, по-любовни... Много съм несигурна в чувствата си... пуснала съм се по течението, карам ден за ден, но с него.. и това не ми харесва много!!! Да, страхотен е! Поне това, което видях досега.. нямам никакви оплаквания, няма какво повече да искам... Но някак си не мисля, че той е моята половинка, която цял живот търся... Няма я онази силна тръпка, онези искри в очите, онази страст, която съм изпитвала преди... 
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chalama - в същност
13.04.2014 12:11
ти зодия везни ли си?
цитирай
2. dusha - :)
14.04.2014 09:14
Да!
цитирай
3. chalama - :)
14.04.2014 14:17
Това обяснява всичко...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3544881
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!