Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2014 23:49 - .........
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1294 Коментари: 0 Гласове:
2



 Най-накрая се видяхме! За него досега не съм писала тук! Въпреки че почти половин година присъства в живота ми по един или друг начин!  Когато се появи бях доста резервирана и все още съм! Може би заради голямата разлика във възрастта!!! До 10 г. разлика я приемам за нормална и съм имала такива връзки, но когато разликата е повече от 10 г. става малко по-сложно!!! Рано или късно се появяват толкова много различия... А в случая различията ни дори са видими (може би!) 
Беше ми нужно много време да се реша да излезем. Не ми допадаше и не виждах смисъл! Но той се оказа доста упорит и търпелив! И все пак успя!!! 
Като за първа среща добре мина! Не е чак толкова лош! Подценявала съм го!
Но въпросът сега е- какво правим за в бъдеще?!
Не ми се иска тази среща да остане първа и единствена! И със сигурност няма да е! Но... не искам и да му давам надежди!!! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552015
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!