Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2014 10:06 - :(
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1315 Коментари: 1 Гласове:
2



Скоро не ми се беше случвало да се мразя и да се чувствам жалка в очите си!!! Мъже.... май по-добре ми беше без тях!!! Май направих поредната глупост в живота си!!!! Не, че толкова съжалявам... Достатъчно време се бях обрякла на самота и изолация! Точно 3 г. мъж не бях докосвала, но вече наруших малко това!!!  Гадно ми стана за друго... колко несправедлив е понякога живота и колко несправедливо и тъпо постъпваме понякога... особено аз!!!
Някой упорито се бори с месеци и накрая нищо не постига, докато друг връхлита и само за секунди има всичко... Не е честно, но..... явно, който си го може си го може!!! 
А аз пак избрах най- неправилният мъж!!! А този, който се бори за мен четири месеца и вложи толкова много от себе си- на него нищо не дадох! Дори не пожелах да изляза поне веднъж с него!!! Защото какво ще кажат хората като ме видят с него............. А какво ли ще кажат хората, които ме видяха снощи с другия.. но снощи не ми пукаше, нека си приказват! За друго ме е яд, че тоя без грам усилия ме имаше.. до себе си, в прегръдките си.. а дори не се познаваме.. само бегло, но.. когато е писано нещо да стане, то става! А това, че ще стане бях сигурна! Някакво причувствие, видение в бъдещето... чак се замислих за способностите си! Докато си намисля нещо и то става.. докато поискам нещо и го имам! Само дето не знам какво да искам.............. 
А иначе всичко си остана там........ общо взето и от него се измъкнах и избягах... Не знам дали ще има продължение този флирт... не знам дали изобщо трябва да има!!! Точно с този........ 

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikolaj - Принцип
02.03.2014 10:58
Твърде емоционални думи, след няколко дни ще мислиш другояче.

Иначе- вярно е, че обръщаме внимание на тези, които са трудни за достигане, далечни; а тичащите след нас- нека си тичат... Погрешна философия, но тя е вродена в нас.

Съвет: или обичаш някого, или не. Какво казват хората не е важно. Ако мислиш повече за тях, значи нямаш чувства.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534564
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!