Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2014 21:10 - :(
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1590 Коментари: 1 Гласове:
3



 Тези дни се чувствам тъжна. А всъщност трябва да съм щастлива и да празнувам постижението си от последните дни, но.. сякаш не мога да му се зарадвам! А и като няма с кого да споделиш щастието си, какво щастие е тогава?! 
В работата нещата са добре. Като никога няма проблеми и ядове! Но в същото време получих едни упреци и едни кофти думи, които малко ме засегнаха и ме накараха да се замисля!!! За това, което правя всъщност... или за това, което не правя!!! Не очаквах тези думи... Не и от.... Заболя ме малко!!! Точно сега след всичките усилия това.. Но да, явно има истина в думите... Тези думи ме накараха да се замисля и за много други неща..
За себе си... за живота ми... 
За това как всички ме мислят за много добра, но всъщност не съм...
И как все по-безразлична ставам към всичко... 
Живея ден за ден, в очакване на следващия... А когато дойде следващия съжалявам, че времето минава така бързо...

Всичко ми става все по-объркано и не съм наясно със себе си.. Не знам какво всъщност искам...
Уж съм самотна, уж търся любов, а отблъсквам всеки, който се доближи!!! 
Явно съм прокълната! 
Преди толкова лесно се влюбвах, обичах, борех се, рискувах... А сега... сега нищо!!!
Давам празни надежди на хората и след това изчезвам... 

Другото кофти нещо около мен е... Диагнозата рак на... да кажем член от семейството... Бързо се развиха нещата... Химеотерапии, последствията след тях... Тревогите на близките ми! Но аз пак оставам някак си безразлична и настрани... Не, че не ми пука, но някак си... вярвам, че всчико ще се подреди, че това е просто лош момент, който след време ще остане само като лош спомен! И съм някак си спокойна! Вярвам, че всичко ще се подреди!!! Не това е края! Не и по този начин! Неприятно е, но такъв е живота! 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikolaj - Промяна!
18.02.2014 19:41
Може би ти трябва някаква промяна? Защо не опиташ да заминеш за друг град или дори за чужбина? Опитай Европейска доброволческа служба- можеш да бъдеш доброволка в някоя европейска страна до 12 месеца.

При всички случаи трябва да смениш обстановката. Поглеждайки отстрани, ще ти бъде по-лесно да разбереш коя си.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547574
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!