Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2013 23:02 - Равносметка 2013 г
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1240 Коментари: 0 Гласове:
1



 2013 г. премина като сън. Не я усетих кога започна, кога минаха цели 12 месеца?? Това не знам какво значи- дали годината беше прекалено скучна, еднообразна и затова не я усетих, или- прекалено динамична, че мина скоростно бързо??! Може би и от двете по малко…

Като цяло не мога да се оплача от годината! Беше добра и успешна!  Не ми е липсвало нищо! В работата нещата бяха добре макар и от време на време да имаше нерви! Завърших семестриално магистратурата си! Бях на още няколко обучения! Гледам да се развивам!

Посетих няколко приятни места и имах шанса да релаксирам!

Сбъднах две мои мечти! Не точно мечти, но много пъти съм ги искала тези неща и съм си мислила за тях.. Но може би не съм събирала смелост!  През новата година съм запланувала още такива малки мечти/цели, които да осъществя! Експерименти с външния ми вид с цел подобряване! Хаха! Това в кръга на шегата!

В съзнанието ми една друга цел се върти, но за нея трябва много повече смелост! А в това отношение изпитвам голям страх! Страх от провал, страх от… А ще е толкова хубаво да успея! Трябва поне да опитам! С толкова много неща успях през последните години, че с това ли няма?!

 

Друго какво да кажа за 2013 г. ? Все още съм сама! И през 2013 г. не можах да срещна любовта! Въпреки че имах доста запознанства, имаше флирт, но не беше достатъчно… Доста съм се разочаровала от любовта.. Не, че някой ме е наранил, но.. Като гледам как много любовни връзки рухват пред очите ми… Как вече има две мои съученички, които са разведени… И кой е постигнал повече? Те, които са с деца, но вече разведени или аз, която съм сама?! Ами не искам такава любов! То семейство и деца най-лесно се създават, но после?! Явно още не съм готова за това! Явно не е дошъл момента! Но определено не искам такава любов… някой, който да ми изневерява, някой, който да се държи гадно с мен, някой, който да ме лъже… Друга представа имам за любовта… И дано скоро все пак я намеря!

А за новата година си пожелавам много здраве за мен и всичките ми близки! Пък всичко останало ще си го постигна сама! 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545149
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!