Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2013 22:41 - ....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1020 Коментари: 0 Гласове:
0



Месец ноември явно ми е критичен.. Като знам миналата година ноември какво ми беше и какви проблеми имах... Но за щастие всичко мина! Да, но сега сценарият отново се повтаря 1:1, но още по-сложен! Като се разтърсих в блога си дори с ужас видях, че и датите съвпадат... И написаното преди една година мога да го напиша и сега:
18.11.2012 20:02 - .............. автор: dusha категория: Лични дневници   image 
прочетен: 306 коментари: 1 гласове:  2  
 
Оф!!! Миналата неделя си мислех, че в понеделник ми предстои тежък ден, да такъв беше! Но утре ме очаква не само тежък, но и ужасен ден!  Направо не ми се мисли!!! Дано господ ми даде сили да издържа!!! Дано е с мен и всичко да мине по-леко и без проблеми и лоши последствия! Напоследък хич не ми върви и сякаш все по-зле става! Не се е случило нищо лошо, всичко е наред, не мога да се оплача обаче постоянно съм под някакво напрежение, постоянно има някакви проблеми и ядове, които все повече се множат.. 
****
Та и сега- от 18 ноември ми предстоят няколко тежки дни! И ми е едно такова притеснено... Сърцето ми се е свило, страх ме е, съня ми се наруши... Моля се да се справя! Което зависи от мен ще го направя, но...  Важното е да съм здрава! Аз и цялото ми семейство! Да премина с лекота през трудните дни, които ме очакват! А като се справя ме очаква и супер награда! Така, че поне имам стимул и мотивация, но май страхът е по-голям! 
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545239
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!