Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2013 00:15 - .........
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1278 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Егати филма!!! Докато не си легнеш в леглото, докато не затвориш очи и не заспиш- недей да казваш, че деня е бил страхотен....... защото може в последния момент някой да ти срине настроението до основи и да те накара да се чувстваш долен и подъл човек! Да се замислиш за действията си, за живота си... Гадно нещо е живота! Една пълна заблуда.... Несъзнателно нараняваш хората около теб... особено онези, който държат на теб!!! И си казваш- "Но аз не съм виновна" Напротив, всеки има някаква вина... не само с действията си, а и с бездействията си... и най-вече защото всеки гледа себе си! Пустото его... И уж не сме егоисти, уж не постъпваме егоистично, но макар и да не го показваме вътрешно всички сме такива...
А аз в едни такива филми се забърквам, че просто нямам думи! Как все на мен? Как всеки път все нови сапунки! То просто по телевията няма такъв сериал............. Играя си с чувствата на хората уж от доброта, уж да не откажа, уж да не засегна някой си......... Да бе да! 
В тази кола, в която се возя сега........... и преди съм се возила, но друг беше шофьора!!! И имам кръвна връзка........ що за кравосмешение, що за чудо.... Но и те си мълчат! Никой нищо не казва............ явно са се разбрали и споразумяли- на кого да бъда.......... защото няма как да бъда и на двамата................ или може би има как, но............... с ръка на сърцето към никой един от двамата нямам чувства... Да, единия ми е по-симпатичен и с него върви добре комуникацията, но ако не беше другия нямаше да го познавам................. Смешна история... Станах за смях на хората........... Особено за приятеля им...... Нямам думи! Затова и толкова време отлагам срещите с тях... и особено с него......... защото си знаех, че така ще стане! А той дори имаше и подарък за мен............. но този подарък не той го е купил, сигурна съм, а другия........... но поради стечение на обстоятелствата го получих от него...... Приех го, но някак си..... Офффффф! Тоя филм искам вече да свършва!!! 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547392
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!