Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2013 19:44 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1758 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес всеки проблем приемах с усмивка! В моментите, в които имаше повод да се ядосвам, аз се усмихвах! Господи, Благодаря ти!!! Благодаря ти за всичко, което правиш за мен!!! Благодаря ти, че преди 6 г. ме спаси!!! Благодаря, ти че днес имам шанса да живея този живот и да имам всичко това, което имам!!!
Днес ме питаха рожден ден ли имам, за какво са ми тези бонбони, защо черпя, какъв е повода и т.н. Задължително ли е да има повод, за да направиш някакъв жест за някой?? Лошо е така да черпим само с определен конкретен повод!!! Хубаво е от време на време да почерпим ей така, защото сме живи и благодарни за определено нещо!!! 
Аз днес почерпих, но не мои приятели и колеги, а едни чисти душички... Защото преди 6 г. ме спаси някакво чудо, ангел пазител! А сега след тези години... съм заобиколена от много ангели! :))) Как да не си благодарен?! 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Лелеее, откога не бях те мяркал :)
10.10.2013 19:51
Лелеее, откога не бях те мяркал :)
цитирай
2. ivanluchev33 - :)
11.10.2013 21:32
лека по лека
цитирай
3. ivanluchev33 - :)
11.10.2013 21:34
лека по лека
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534913
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!