Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2013 23:30 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1308 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мразя родния си град! Не точно него, а по-скоро хората... и "веригите", които ми слагат или аз си слагам... Ако събитията от тази вечер се случваха там... някъде си... а не ТУК.. нещата щяха да бъдат много по-различни! Щях да бъда по-смела, по-свободна и нямаше да ми пука.. Докато сега........ съобразявам се с всяка крачка.... заради професията си! И заради родителите си... да не ги изложа с нещо.......... но в крайна сметка ощетявам себе си............. никой нищо не ми е забранил, но........... няма как вече да се случват лудориите, които правех някога преди....... останаха само спомените... 
А за тази вечер и за него какво да кажа............ и с него няма да я бъде! :) Все пак да не забравяме кой ни запозна................ и по-интересното е, че той знае, че излизаме.... питам се дали това не беше капан? Е, аз издържах изпита успешно! Не съм съгрешавала! :) Но той се прецака... усещам го по погледа му! Май мъжете по-лесно хлътват! :) Но двамата ще ми дойдат в повече! :) М, да.. ще продължавам да си стоя сама! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534738
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!