Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2013 10:51 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1148 Коментари: 0 Гласове:
0



Не съм писала скоро, защото все се каня да си създам нов блог и да пиша там! Тук вече ми е някак тясно.. Станаха много хората, които ме познават и ме четат! А целта в началото на блога ми, а и сега е да си остана анонимна!  Сега не мога да споделям свободно това, което ми се случва.. А искам да пиша, за да се връщам след време и да чета какво ми се е случвало! 
А сега накратко за нещата около мен....
Всичко като цяло е едно и също! Няма кой знае какви промени в живота ми! 
Станала съм малко злобна, което хич не ми харесва! То не е и точно злоба! По-скоро си казвам каквото мисля!!! Омръзна ми от несправедливости, от лъжите на хората, от измамите!!! И поради тази причина "натопих" доста хора! Приятели, колеги, познати.. Изобщо не ме радва този факт! Дори вечер доста се измъчвам и не мога да спя.. Разкайвам се и се питам защо го направих, защо казах определено нещо.. обвинявам се и т.н. Но ще гледам вече да си мълча! Всеки си има живот, всеки прави грешки, всеки да си живее живота както си иска! Не съм аз тази, която трябва да казва на хората каквото и да било! Няма как да оправя света! Аз не съм оправила собствения си живот, камоли да оправям на хората...
Иначе и добрини правя! Те повече ме радват! Страхотно е да помогнеш на някой и да го накраш да се усмихне! Ще се опитам да правя повече добро, а злобния си език да го пазя зад зъбите си! Хаха!
В личен план... В по голям сериал не съм се вкарвала! Просто няма такъв филм! Такова нещо не ми се беше случвало! Гледам да не избързвам, за да не нараня някой! Защото са замесени двама човека, които са свързани помежду си! Лошото е, че към единия започвам да изпитвам нещо.. Дано двамата си изяснят нещата... И да се разберат кой какво иска от мен! Аз вече преценик за себе си! 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547652
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!