Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2013 16:54 - И така...
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2262 Коментари: 0 Гласове:
2



И така.. днес ходих на доктор-специалист! Изследвания, рентгенова снимка и какво ли още не.. Нещата не са чак толкова трагични и сложни, въпреки че не получих много точна диагноза и си тръгнах от аптеката с цяла чанта с хапчета.. А лекарката не ми дава никакви гаранции, че ще има подобрение и че проблемът ми ще изчезне... Просто ми пожела успех... и ще се видим пак на контролен преглед!!! Освен надеждата нищо друго не ми остава... И пълната чанта с хапчета.. сега само следя колко е часа и кое хапче кога трябва да пия... антибиотика на 12 часа, другото половин час преди вечеря, другото в 7 сутринта и в 16 следобяд, другото преди обед... едното вземане на антибиотика се пада и през нощта.. Абе много е "весело". Прекарвам си отпуската просто "перфектно"!!! Не стига, че съм си у дома и че няма с кой да отида на море, а и в това здравословно състояние и да има няма как да отида.. От месец се тъпча с какви ли не хапчета и нищо не помага!!! Направо ми писна!!! Най-много мразя да пия хапчета, а то сега какво стана... пълна чанта + това по думите на докторката и след това лечение ще продължа и с други хапчета... Лудница!!! Откъде ми дойде това не знам!!! Но дано се излекувам, че ако проблемът ми продължи или поне не се сведе до минимум... направо мога да загубя работата си, няма как да я практикувам така......... Но надявам се всичко да мине... И да съм си обърнала внимание на време!!! Да съм попаднала на точния специалист и на точните лекарства... Поне не се налага да влизам в болница- май от това ме беше най-много страх!!!  Лошо нещо е човек да е болен, по-лошо дори от самотата!!! И добре, че сега материално съм добре, че тези лекарства направо са златни и ако човек няма пари направо не знам... загива!!! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534578
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!