Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2013 03:20 - ATTRAVERSIAMO
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7730 Коментари: 17 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Интернетът ми спря докато пишех това. 
Удобно изчезна и загубих всичко написано, за да ми даде възможност да не застана зад тези думи. Да ги затрия в пространството и да продължа. Така...
Явно, обаче, не ме познава. Щом съм се заинатила, ще стане. И толоз!


...
Три точици. 
Вероятно съм най-големият им почитател. През годините доста се сближихме. 
Ползвам ги често и почти за всичко.
Когато съм наистина бясна, мразя всички човеци и само това спасява разговора от изгубяване, и точни и ясни насоки къде точно може, глупакът без инстинкт за самосъхранение, който ми се е изпречил, да си постави мнението.
Когато остана възхитена, трогната и забравя всички думи, на всички езици които знам. 
Когато съм дръзка и прекрача границата на брагоприличното, хукна в изблик на откровение и не събирам кураж да доизкажа мислите си, след това.
Когато съм твърде тъжна, за да мисля за правилният синоним на “скапан„.
Когато нещо е достатъчно глупаво, че да го оставя без коментар. 
Когато съм отегчена почти до смърт и се моля, хуманоидът отсреща просто да смени темата или за се изпари.
И още, и още...
Точици събрали всички думи в себе си.
Толкова дълго ги слагах. Запетаи, многоточия и празни страници. Връщах се, дописвах, чаках. Мътните да ме вземат с моето чакане! Нищо не ме е ударило по главата. А може би е трябвало. 
Така е по-лесно. Да се проснеш на пътя да мърмориш, да чакаш и да бъдеш прекрасна. 
Не точно. 
Не всички нощи са кашмирени, индигови или изпълнени с въздишки. Понякога е просто тъмно. Не винаги очите ми са шоколадови. По-често от нужното, са кръвясали и уморени. Не нося коприна всеки ден. Пъхвам се в първите, попаднали ми, джинси и хуквам.
Твърде много компромиси. Със себе си. 
Твърде много думи лишени от смисъл. Използвани да опишат свят, който не виждам. 
Кални са ми очилата.
.
!
!!!
За утре ми се иска един натурален изгрев. Съвсем истинско, хладно утро. Без лимонени, портокалови, окъпани в златна охра и алено, лъчи. Кафе, достатъчно силно, за да ме измъкне от леглото и една мечта. Мечта без добавки, украшения и джинджифръчки. Нещо което да ти даде смисъла. Да те перне по врата и да ти припомни, че докато натъпкваш душата си между точките, светлината няма да се запали сама. 
Зачертвам го.
С точка.
С удивителна!
!!!
Познаваш ли тук моят стил? Многословно, пропито с парфюм, полято с малко восък и ужасно объркано, но силно. 
От кога не бях тичала по клавишите, на един дъх. 
Докато не започнеш и с душата си да се усмихваш.
Пречистена. 
Зачертвам го!!!






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - С тия три точки директно се нареждаш ...
05.06.2013 06:36
С тия три точки директно се нареждаш в редиците на деликатните, дипломатичните и благовъзпитаните. Блазе ти!

П.п. По нашиа край казваме "загрубяване" вместо "изгубяване".:)
цитирай
2. luxporto - *Изгрубяване, всъщност. Но, ко...
05.06.2013 08:42
*Изгрубяване, всъщност. Но, когато пишеш посред нощите, винаги има фал. :D

цитирай
3. jabalka - Поздрави Лукс! Остави ме без дъх, любимо момиче- пишещо! :)))
05.06.2013 09:28
Обичам когато да виждам това, което ти обичаш в думи , да изливаш!
Много много "достатъчно имащо"!!! Поздравявам и прегръщам!
цитирай
4. luxporto - Yohnny
05.06.2013 16:51
Предпочитам ром, но идеята ми харесва.
Поздрави и усмивки
цитирай
5. luxporto - jabalka
05.06.2013 16:52
Слънчеви прегръдки, много, много.
Без многоточия. Само чувства
цитирай
6. jabalka - Чувства- само тях имаме! :))
05.06.2013 17:23
luxporto написа:
Слънчеви прегръдки, много, много.
Без многоточия. Само чувства

цитирай
7. turb04 - http://www. youtube. com/watc...
05.06.2013 19:15
http://www.youtube.com/watch?v=3TZXF_ieSuw
цитирай
8. luxporto - http://www. youtube. com/watc...
05.06.2013 20:34
http://www.youtube.com/watch?v=Y_vKBhTVlXk
цитирай
9. turb04 - Трогателно признание...
06.06.2013 14:30
Трогателно признание...
цитирай
10. luxporto - Децата порастват. Къде с многот...
06.06.2013 15:48
Децата порастват. Къде с многоточия, къде с празни листчета и обещание, че някой ден ще имат куража да ги запълнят. Но, това е част от този див живот. Крачица по крачица да се доближаваш до истините, които винаги си усещал, но си имал магарешкия инат да не осъзнаеш.
След което се иска да се сриташ отзад и да станеш от пътя.
Само дето никой не те подготвя, че нито едно от изброените не е лесно или безболезнено
цитирай
11. turb04 - Казвал ли съм ти, че от веселие никой ...
06.06.2013 19:31
Казвал ли съм ти, че от веселие никой не е помъдрял?
Тъпото е, че когато вече научиш нещата, горчилката е напълнила чашата ти почти догоре.
И тогава може пак да се върнеш към многоточията, защото думите губят заряд.
Нещо като в Сто години самота на Маркес...
цитирай
12. luxporto - Продължаваш да се удряш като пеп...
07.06.2013 05:31
Продължаваш да се удряш като пеперуда в студената светлина, която не топли. Но се бориш. Когато освободиш себе си от страховете, тогава и битката не е загубена. Дълбоко в себе си откривам смисъл
цитирай
13. turb04 - Въпрос на време
07.06.2013 09:20
Въпрос на време
цитирай
14. luxporto - Загубиш ли надеждата - губиш душата ...
08.06.2013 17:25
Загубиш ли надеждата - губиш душата си.
цитирай
15. turb04 - Замисляла ли си се, дали поддърж...
10.06.2013 11:27
Замисляла ли си се, дали поддържането на бойния дух на въпросната душа не е малко като бягането на катерицата в колелото?
цитирай
16. luxporto - Иначе какво да прави? Да легне в т...
10.06.2013 17:13
Иначе какво да прави? Да легне в триците и да чака? Може би ако прекараш достатъчно време на колелото, няма да има решетки, които да те спрат.
цитирай
17. turb04 - Приятно прекарване с надеждата, ...
11.06.2013 11:46
Приятно прекарване с надеждата, какво да ти кажа :)
цитирай
18. luxporto - Надеждата като състояние на духа е ...
11.06.2013 16:53
Надеждата като състояние на духа е подла компания, но пък отказвам да се откажа от нея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369872
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031