Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2013 20:31 - :(
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1170 Коментари: 1 Гласове:
3



Последните дни само ядове и проблеми.. Доста сериозни неща се случиха, за които хем нямам пряко аз вина, хем имам и нося отговорност.. Ако беше само едно нещо- ОК, а то стана поредица от лоши неща.. Вчера едно, днес друго... Чак се питам какво става? Кой ми завидя и ме урочоса?  Дано вече спрат тези нещастия!!! Дано не се случва нещо по-сериозно от това... Моля се с тъга.. И чакам мълчаливо "присъдата" си... Питам се утре как ще погледна хората в очите... Как ще се усмихвам на другите, когато вътре в себе си крия тъга, притеснения, загриженост... Всички тези гадни събития може би са знак.. Знак от Бог, знак от съдбата... Може би някъде греша... Може би не ми е там мястото... Може би това е урок, който трябва да изпитам, за да продължа смело напред... 
Иска ми се да затворя очи и щом ги отворя всичко да е добре както преди... 
Да, и това ще мине... въпросът е как? Наистина много ми се натрупа и не знам как ще издържа... 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. georgievvv - SSSSSS
06.03.2013 23:30
Toi samo tebeee te uro4asvattt ima si haas ;D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534713
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!